  • 1. Data: 2006-01-16 16:47:40
    Temat: Poradzcie mi prawnie
    Od: "Czarna Gwiazda" <r...@v...pl>

    http://super36ebc.webpark.pl/ i http://raport304.w.interia.pl/
    Co jeszcze mogę zrobić?

  • 2. Data: 2006-01-16 18:47:23
    Temat: Re: Poradzcie mi prawnie
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:0c93.00000190.43cbce2c@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Czarna Gwiazda z adresu <r...@v...pl> napisał(a):

    > http://super36ebc.webpark.pl/ i http://raport304.w.interia.pl/
    > Co jeszcze mogę zrobić?

    puknij się w głowę ,może ci przejdzie gwiazdo,
    jednak fakt z tą formacją jest coś nie tak, skoro takiego przygłupa
    przyjęli.
    barakuda

  • 3. Data: 2006-01-16 20:24:37
    Od: "Robert M" <r...@r...futuro.info>

    Użytkownik "Czarna Gwiazda" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > http://super36ebc.webpark.pl/ i http://raport304.w.interia.pl/
    > Co jeszcze mogę zrobić?

    Powtorke z ortografii ? Może pogrzeb marynarski?

    Robert

  • 4. Data: 2006-01-16 23:08:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Czarna Gwiazda [###r...@v...pl.###] napisał:
    > http://super36ebc.webpark.pl/ i http://raport304.w.interia.pl/
    > Co jeszcze mogę zrobić?

    Po pierwsze publikujesz na swoich stronach informacje
    najprawdopodobniej zakwalifikowane jako niejawne. Najprawdopodobniej
    przynajmniej w zakresie dyslokacji jednostek oraz sposobu pełnienia
    służb ochronnych. Trzeba by było zajrzeć do Zarządzenia Dowódcy BOR w
    tym zakresie. Po drugie w zakresie, a jakim znane mi są fakty w kilku
    miejscach mijasz się kardynalnie z rzeczywistością. Nie napiszę w
    których, bo musiał bym z kolei napisać, jaka jest prawda, a nie wiem,
    czy czasem nie jest to prowokacja. Chyba, że w ramach dezinformacji
    tak, a nie inaczej Wam pewne fakty przedstawiono. Ale nawet wówczas
    powinieneś co najmniej w kilku miejscach się zorientować, że to co
    piszesz nie jest prawdą. Zwłaszcza w zakresie podległości służbowej
    oraz organizacji służby.

    W odniesieniu do zapewnień składanych przez werbownika z BOR-u, to jak
    sam piszesz było to w cztery oczy i za zamkniętymi drzwiami. Jeśli
    nawet składał on jakieś obietnice bez pokrycia, to nie mam pomysłu jak
    byś tego chciał teraz dowieść. Zakres uprawnień w służbie kandydackiej
    wynika z ustawy, a nie widzimisię werbownika. Natomiast fragment o
    niespełnionej obietnicy udziału w życiu politycznym powalił mnie na
    ziemię z konwulsji śmiechu. Jak sobie to wyobrażałeś w praktyce?

    Co do uniemożliwienia Ci udziału w wyborach, to należało bezpośrednio
    po zdarzeniu kierować raport do odpowiedniego przełożonego, a nie
    podnosić ten zarzut po kilku latach na forum dyskusyjnym. Niestety
    takie jest życie żołnierza. To nie drużyna harcerska i nie można
    dopuścić do tego, by każdy robił to, co chce. Natomiast kolejną
    konwulsją zakończył się zarzut o braku możliwości wpłaty pieniędzy na
    WOŚP. Trzeba było wysłać pocztą i nie zawracać d... dowódcy. Wcale mu
    się nie dziwię, że wybiegał z kancelarii na Twój widok albo był
    nieuchwytny. Nie wiem, czy podobnie bym nie reagował na takie
    postulaty.

    Co do zarzutów dotyczących prawa użycia broni, to świadczą one o
    zupełnym niezrozumieniu przez Ciebie tych przepisów. Broni służbowej
    jak najbardziej można użyć w celu odparcia ataku na siebie samego i
    wynika to choćby z punktu pierwszego zacytowanych przez Ciebie
    przepisów. Nie wystarczy wykucie ich na blachę. Trzeba jeszcze je
    zrozumieć. Przy czym widzę, że ty przyłożyłeś się do nauczenia tego na
    pamięć, co niekoniecznie ma sens praktyczny, bo w sytuacji kryzysowej
    nie ma czasu na powtarzanie w pamięci tekstu ustawy i analizowanie.
    Decyzja o użyciu broni powinna być instynktowna, bo nie ma czasu na
    analizy prawne. O dziwo w BOR (i nie tylko) możesz nawet strzelać bez
    tego pierwszego ostrzeżenia, na które powołujesz się w swojej odezwie,
    podając za przykład USA. Ale nie o to chodzi, bym Ci wykładał prawo
    użycia broni.

    Co do ładowania i rozładowania pustej broni, na które tak narzekasz,
    to bądź uprzejmy sprecyzować czym ładowałeś i rozładowywałeś tę pustą
    broń. Bo ja, jak dotąd byłem przekonany, że broń się ładuje amunicją.
    No i skoro się ją ładuje, to musi być pusta. Nabitej załadować w
    zasadzie nie sposób. Można doładowywać, choć to w praktyce rzadkie
    przypadki.

    Na końcu piszesz o listach kierowanych przez Ciebie do różnych osób.
    Listy, to się pisuje do dziewczyny, natomiast do prokuratora pisze się
    zawiadomienie o przestępstwie.

    Reasumując, to odpowiadając na Twoje pytanie "Co jeszcze mogę zrobić?"
    odpowiadam, że przede wszystkim pozdejmować te odezwy z internetu
    zanim się z tego zrobi afera i przeredagować tak, by nie zawierały
    informacji niejawnych i danych osobowych. Poza tym większość opisanych
    przez Ciebie nieprawidłowości, jeśli by nawet udało się ich dowieść,
    podlega ściganiu jako wykroczenia służbowe. Przedawnienie ścigania
    upłynęło już dawno. Trzeba było odpowiedni raport napisać najpóźniej
    zaraz po zakończeniu służby. Teraz, to jedynie możesz powiesić swoje
    sprawozdanie z służby w celu uzmysłowienia następcom co ich czeka -
    pod warunkiem, ze uwierzą.

  • 5. Data: 2006-01-17 06:31:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Czarna Gwiazda wrote:
    > http://super36ebc.webpark.pl/ i http://raport304.w.interia.pl/
    > Co jeszcze mogę zrobić?

    Ty się na ministranta, albo na księdza nadajesz, a nie do wojska.

  • 6. Data: 2006-01-17 09:58:03
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <0...@n...onet.pl>, Czarna Gwiazda wrote:
    > http://super36ebc.webpark.pl/ i http://raport304.w.interia.pl/
    > Co jeszcze mogę zrobić?

    Skasować ten post, napisać od nowa z adekwatnym tytułem i mówiącą coś
    treścią.

    Renata