  • 1. Data: 2007-10-11 14:09:37
    Temat: pomoc przy pisaniu pracy magisterskiej
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Pisze w imieniu żony.
    Rzeczona białogłowa pisze prace pod tytułem "Kto zabija, charakterystyka
    seryjnego mordercy" i poszukuje wszelkich materiałów związanych z w/w
    tematem. Będziemy oboje wdzięczni za pomoc.

    kontakt: wojcikmarcin(małpka)gazeta(kropka)pl

    Dzięki i pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2007-10-11 14:20:30
    Temat: Re: pomoc przy pisaniu pracy magisterskiej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Wójcik pisze:

    > Rzeczona białogłowa pisze prace pod tytułem "Kto zabija, charakterystyka
    > seryjnego mordercy" i poszukuje wszelkich materiałów związanych z w/w
    > tematem.

    http://killer.radom.net/~sermord/zbrodnia.php?dzial=
    zbrodnia

    --