  • 1. Data: 2007-10-11 11:26:39
    Temat: notoryczne zaklocanie ciszy nocnej w mieszkaniu
    Od: "openeeer" <o...@g...pl>

    witam,
    od pewnego czasu mam problem z lokatorem (glupio sie przyznac, ale jest to
    ktos z bardzo bliskiej rodziny, niewazne kto), ktory notorycznie zakloca cisze
    nocna od 22-giej czasami nawet do bialego rana. jak to sie objawia? otoz ow
    czlowiek rozklada sie w przedpokoju (w odleglosci ~1 - 1,5 m od mojego lozka)
    ze swoimi rzeczami i zaczyna przewalanie papierow, ciagle szeszelszenie czyms,
    przekladanie tysiaca rzeczy. i tak w kolko macieju. oczywiscie dla pozostalych
    lokatorow problemu zapewne nie ma, ale jesli ma sie pokoj oddalony od 1m od
    takiej wrednej osoby, do ktorej nie docieraja zadne sensowne argumenenty, to
    sie odechciewa czegokolwiek. dzisiaj w wyniku tych zdarzen moglem byc prawie
    nieprzytomny w szkole, poniewaz spalem tylko 2 godziny i wlasnie w wyniku
    dzisiejszych, nasilonych zdarzen, postanowilem polozyc kres tego typu
    zachowaniu i wlasnie tutaj zwracam sie do was o pomoc.
    co najsensowniejszego mozna zrobic w mojej sprawie?
    czy wzywanie policji ma jakikolwiek sens? a co jesli lokator na czas pozbiera
    swoje manatki i wszyskiego sie wyprze? swiadkow przeciez nie mam...

    dodam, ze rozmowy niczego poza konstruktywnego nie przynosza, a przyczyniaja
    sie tylko do zdenerwowania.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-10-11 11:33:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "openeeer" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    a leki nasenne sie juz w aptece skonczyly?
    jest cala masa homeopatycznych bez recepty

    ewentualnie stopery do uszu, i wibracyjny budzik, zapewne masz w telefonie

    inna sprawa to wg przyslowia "jak kuba gobu tak bog kupie" zafunduj podobne
    atrakcje tej osobie, jak i ona sobie nie pospi to moze zakuma w czym rzecz

  • 3. Data: 2007-10-11 12:52:07
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > nieprzytomny w szkole, poniewaz spalem tylko 2 godziny i wlasnie w wyniku

    a co rodzice na to?

  • 4. Data: 2007-10-11 13:13:12
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 11.10.2007, o godzinie 13.26.39, na pl.soc.prawo, openeeer napisał(a):

    <ciach opis>

    Czy to starsza osoba? Może lekarz pomoże? Nie Tobie, ale tej osobie...
    Wszystko z nią w porządku?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*