  • 1. Data: 2004-01-09 19:02:01
    Temat: Umowa zlecenie a utrata zasilku
    Od: "Adam " <p...@o...pl>

    Witam,
    proszę o pilną pomoc w takiej sprawie.
    Moja żona właśnie przeszła na zasiłek bezrobotny i dostała ofertę pracy na
    umowę zlecenie - nauczyciel 2 razy po 4 godziny tygodniowo. I mam pytania:
    1. Czy zasiłek będzie jej anulowany? Jeśli tak, to jeśli zlecenie się skończy
    to dostanie go z powrotem?
    2. Czy na umowie zleceniu płacony jest ZUS?
    Proszę o pilną odpowiedź, bo jutro rano musimy się zdecydować a w tej chwili
    nadaję gościnnie z modemu.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-09 19:47:34
    Temat: Re: Umowa zlecenie a utrata zasilku
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Adam " <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowę zlecenie - nauczyciel 2 razy po 4 godziny tygodniowo. I mam pytania:
    > 1. Czy zasiłek będzie jej anulowany? Jeśli tak, to jeśli zlecenie się

    Jeżeli spełni warunek: w ostatnich 18 miesiącach przepracowane co najmniej
    365 dni z wynagrodzeniem co najmniej minimalnym.

    > 2. Czy na umowie zleceniu płacony jest ZUS?

    Obowiązkowo, jeżeli jest to jedyne zatrudnienie lub jeżeli z innego
    zatrudnienia nie uzyskuje się wynagrodzenia co najmniej minimalnego.

    wa

  • 3. Data: 2004-01-09 20:13:36
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    > umowę zlecenie - nauczyciel 2 razy po 4 godziny tygodniowo. I mam pytania:

    Aby otrzymywać zasiłek dla bezrobotnych, nie można mieć dochodu z
    zatrudnienia.
    Najlepiej skontaktuj się z Urzędem Pracy (telefonicznie) i dowiesz się
    wszystkiego w konkretnej sytuacji.

    wa