eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolicjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;) › policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Date: Mon, 30 Nov 2009 15:02:19 +0100

    Bylem wezwany na komisariat (W-w rakowiec). Przed oblicze pana Sujki.

    Przyszedlem na czas. Dyktafon wlaczony. Wchodze do budynku. Dzwonie na
    wskazany numer. Otrzymuje: "prosze czekac ktos zaraz zejdzie".

    Czekam, czekam, czekam, czekam. Widze ogloszenie: "Jezeli czekasz na obsluge
    dluzej niz 15 minut zadzwon" i numer telefonu.

    Dzwonie wiec. Okazuje sie, ze to telefon bezposrednio do sekretarki
    komendanta. Mysle sobie. Super cos sie zmienilo na lepsze.

    Po niespelna 2 minutach zbiega wkurzony policjant. Jest dosc opryskliwy.
    Zabiera mnie na gore. Wskazuje miejsce przy stole. Rozpoczyna przesluchanie.
    Wchodzi policjant Sujka. Zaczyna rozmowe "czy ty jestes nienormalny baranie?
    Mam Cie tu zatrzymac na 48 godzin i zalatwic lekarza psychiatre? Po ch.j
    dzwonisz pod ten numer". Grzecznie odpowiadam, ze nie rzycze sobie takiego
    zachowania i niech sie wezmie do jakiejs roboty a nie mnie obraza. Wymiana
    zdan trwala okolo minuty.

    Po wyjsciu zgrywam nagranie na plytke. Wysylam do komendanta wraz ze skarga.

    Otrzymuje:

    Policjant proponowal przerwanie czynnosci i zaproponowal lekarza tylko i
    wylacznie w trosce o Pana zdrowie. Nie bylo to podyktowane brakiem kultury
    osobistej".

    podpisal sie I Zastepca komendanta.

    W policji nigdy nie bedzie normalnie jak komendant bedzie kryl
    funkcjonariuszy i nie beda oni ponosic odpowiedzialnosci za swoje naganne
    zachowanie.

    Icek