  • 111. Data: 2014-03-23 11:20:18
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-22 22:35, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Ale zeby to wszystko ocenic, wypadaloby zapoznac sie zapisem monitoringu.
    > Nie wierze w zeznania swiadkow. No chyba, ze podczas zawodow, kiedy iles
    > tam osob wpatruje sie w przejazd jednego zawodnika.
    > Jesli ktos twierdzi inaczej jest przyglupim upartym teoretykiem bez
    > wyobrazni i bez znajomosci realiow.
    > Jak sad nie ma pojecia o realiach, powoluje bieglych, ktorzy sie znaja.
    > No chyba ze sad nazywa sie RadoslawF. I dlatego jest przyglupi.
    > CBDU

    Jak na idiotę który zna się tylko na oskarżaniu o postawę
    antysemicką na grupie p.s.historia strasznie się rozpisałeś.
    Szkoda tylko że to jak zwykle twoje brednie.

    Pozdrawiam

  • 112. Data: 2014-03-23 14:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niezależnie od tego czy winny był stojący czy najeżdżający na
    > niego jak będą kłamać to nie da się udowodnić który co robił.
    > A tego jak na razie nie chcecie zauważyć.

    Bo?
    Przeciez masz monitoring na ktorym widac...

  • 113. Data: 2014-03-24 13:41:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-23 14:00, Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Bo?
    > Przeciez masz monitoring na ktorym widac...

    Jesteś idiota czy tylko prowokujesz ?
    na monitoringu widać zderzenie dwu zamaskowanych bo w kaskach
    i goglach narciarzy, deskarzy czy spacerowiczów.
    Twarzy nie widać bo raz że zasłonięte dwa że za daleko.
    Przypominam ze to nie monitoring w sklepie gdzie kamera kręci
    gościa z dwu trzech metrów tylko na stoku.
    Jeśli jeden się przyzna to fajnie, jeśli jeden będzie kręcił
    to potrzeba świadków, jeśli świadków nie ma inie było
    to nic nikomu nie udowodnisz.

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2014-03-24 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jesteś idiota czy tylko prowokujesz ?

    A Ty?
    Brzydzi mnie taki poziom dyskusji, ale chyba tylko tak niektorzy "kumają".

> [...]
    > Jeśli jeden się przyzna to fajnie, jeśli jeden będzie kręcił
    > to potrzeba świadków, jeśli świadków nie ma inie było

    Może tak być.
    Ale moze byc tez tak, ze jeden na desce, drugi na nartach i od razu widac
    ktory jest ktory.
    Albo jeden na czarno a drugi na zółto. I tez od razu widac, ktory jest
    ktory.

  • 115. Data: 2014-03-24 21:56:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > A Ty?
    > Brzydzi mnie taki poziom dyskusji, ale chyba tylko tak niektorzy "kumają".

    Przeciez on nie dyskutuje, tylko trolluje, poslugujac sie prymitywna
    erystyka.

> [...]
    > ktory jest ktory.
    > Albo jeden na czarno a drugi na zółto. I tez od razu widac, ktory jest

    W moim przypadku - a z tego co wiem to jest to dosc czeste - nie
    rozpoznaje ludzi na podstawie analizy rysow twarzy, a przede wszystkim
    na podstawie obserwacji sylwetki, sposobu chodzenia itd.
    Oczywiscie, ludzie nieruchomo siedzacy w samochodach sa zgrubsza do
    siebie podobni.
    Ale jadacy na nartach etc - nie.
    Po drugie, monitoring jest z natury swojej bardziej obiektywny, niz
    zeznania swiadkow.
    Troll RadoslawF tego nie rozumie, albo udaje, ze nie rozumie (podobnie
    jak iracjonalnie broni powszechnie znanego antysemickiego trolla
    mkarwana tylko dlatego, ze podziela jego poglady).
    Tak czy siak - naprawde szkoda czasu zeby go przekonywac.
    --
    TA

  • 116. Data: 2014-03-25 19:29:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-24 21:00, Użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > ktory jest ktory.
    > Albo jeden na czarno a drugi na zółto. I tez od razu widac, ktory jest

    Skoro co najmniej jeden będzie kłamał co do przebiegu zdarzenia
    dlaczego miał by mówić prawdę jak był ubrany lub na czym jechał
    w momencie wypadku ?

    Pozdrawiam

  • 117. Data: 2014-03-26 08:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Skoro co najmniej jeden będzie kłamał co do przebiegu zdarzenia
    > dlaczego miał by mówić prawdę jak był ubrany lub na czym jechał
    > w momencie wypadku ?

    Skoro byli ratownicy to akurat ten szczegol moga oni zeznać.
    Mozna tez posłuzyc sie materiałem dowodowym w postaci np. zdjęc ze stoku.

  • 118. Data: 2014-03-26 19:20:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-26 08:00, Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Skoro byli ratownicy to akurat ten szczegol moga oni zeznać.
    > Mozna tez posłuzyc sie materiałem dowodowym w postaci np. zdjęc ze stoku.

    Skoro byli ratownicy to opieramy się o zeznania świadka.
    Tyle że ratownicy dojechali po zdarzeniu i nie wiadomo czy
    mieli czas i chęci przepytywać kto ona czym jechał i kto w kogo
    wjechał.
    Co do zdjęć to kiedy dotrze do ciebie że kiepska rozdzielczość
    monitoringu w połączeniu ze sporą odległością od miejsca wypadku
    /zdarzenia będzie nieprzydatna ?
    To nie monitoring ze sklepu gdzie kamera ma metr, dwa czy trzy
    do sprawcy.

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2014-03-26 23:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Skoro byli ratownicy to opieramy się o zeznania świadka.

    Ale nie co do przebiegu tylko co do ubioru.

    > Tyle że ratownicy dojechali po zdarzeniu i nie wiadomo czy
    > mieli czas i chęci przepytywać kto ona czym jechał i kto w kogo
    > wjechał.

    Ale moze zapamietali, ze pani ktorej udzielali pomocy była ubrana w to i w
    to.
    Na czym jechał to widac po butach...

    > Co do zdjęć to kiedy dotrze do ciebie że kiepska rozdzielczość
    > monitoringu w połączeniu ze sporą odległością od miejsca wypadku
    > /zdarzenia będzie nieprzydatna ?

    A kiedy do Ciebie dotrze, ze moze byc przydatna?
    Ja nie pisze, ze zawsze sie da, tylko ze moze sie dac.

    > To nie monitoring ze sklepu gdzie kamera ma metr, dwa czy trzy
    > do sprawcy.

    Jeszcze jakies inne truzimy?

  • 120. Data: 2014-03-26 23:41:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-26 23:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ale nie co do przebiegu tylko co do ubioru.

    Liczysz że facet/ratownik będzie pamiętał w co był ubrany
    inny facet ? Optymista.

    > Ale moze zapamietali, ze pani ktorej udzielali pomocy była ubrana w to i w
    > to.
    > Na czym jechał to widac po butach...

    A może nie zapamiętali bo potłuczenia były w górnej części ciała.
    A pani nie była w mini tylko w spodniach więc tam nie patrzyli.
    No i nie bardzo wiem jaki to ma wpływ na użycie zdjęć czy filmu
    z monitoringu ?

    > A kiedy do Ciebie dotrze, ze moze byc przydatna?
    > Ja nie pisze, ze zawsze sie da, tylko ze moze sie dac.

    To mamy wreszcie pewien postęp.

    > Jeszcze jakies inne truzimy?

    Jaki poziom rozmówcy takie argumenty, przepraszam takie truizmy.