  • 21. Data: 2004-05-24 20:55:11
    Temat: Re: polecony-podpisany przez listonosza-co robic?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c8tgul$1rp$1@news.onet.pl>, kam wrote:
    > Renata Gołębiowska wrote:
    >> Ani tak, ani tak.
    >
    > Jakoś trzeciej możliwości nie widzę...

    A osobisty odbiór przez adresata?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 22. Data: 2004-05-24 20:58:46
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > A osobisty odbiór przez adresata?

    "rodzicom męża nie chciano wydać wezwania do
    sądu adresowanego właśnie do męża" ???

    KG

  • 23. Data: 2004-05-24 20:59:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości

    > Ogromne dzieki.
    > A co w przypadku gdy list odebrala opiekunka i nie doreczyla mi go? Czy
    tez
    > moze to byc podstawa do przywrocenia terminu? Pzdr. Magda

    Tak, natomiast nie będzie już zarzutu sfałszowania podpisu na zwrotce. Ale
    to już sprawa organów ścigania. Ty możesz od niej odebrać co najwyżej
    oświadczenie na piśmie, ze czegoś takiego nie odbierała i to dołączyć do
    wniosku.

  • 24. Data: 2004-05-25 05:30:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c8tnk5$42j$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > "rodzicom męża nie chciano wydać wezwania do
    > sądu adresowanego właśnie do męża" ???

    ?

    Renata

    PS Już Ci kiedyś pisałam na ten temat, ale powtórze się:
    Lapidarność jest cnotą. O ile umie się z niej korzystać.

  • 25. Data: 2004-05-25 05:57:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > ?

    1) "rodzicom męża nie chciano wydać wezwania do sądu adresowanego
    właśnie do męża"

    2) "Nie chciał wydać listonosz w domu czy nie chciano wydać na poczcie?"

    3) "Ani tak, ani tak."

    4) "Jakoś trzeciej możliwości nie widzę..."

    5) "A osobisty odbiór przez adresata?"

    Widzę sprzeczność między 1 a 5...
    To kto, komu i w jakiej sytuacji nie chciał wydać?

    KG

  • 26. Data: 2004-05-25 06:15:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c8un75$3c9$1@news.onet.pl>, kam wrote:
> [...]
    > 5) "A osobisty odbiór przez adresata?"
    > Widzę sprzeczność między 1 a 5...
    > To kto, komu i w jakiej sytuacji nie chciał wydać?

    Jaka? :)
    Ani na poczcie, ani sam listonosz nie chcieli wydac listu rodzicom meza.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2004-05-25 07:48:19
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

> [...]
    >
    > 3) "Ani tak, ani tak."
    >
    > 4) "Jakoś trzeciej możliwości nie widzę..."

    Jaką?

    > To kto, komu i w jakiej sytuacji nie chciał wydać?

    Patrz pkt.1, 2 i 3.