  • 11. Data: 2005-12-05 10:44:09
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany
    Od: scream <n...@p...pl>

    ape napisał(a):
    > pasuje. vide punkt o nietypowym zachowaniu sie na drodze mogacym
    > zagrazac... :)

    W innym miejscu PoRD precyzuje, że trzeba ustawić trójkąt, właczyć
    awaryjne, itp. w takiej sytuacji :)

    > jestes pewien, ze nadal jakiekolwiek uprawnienia do kierowania pojazdem
    > uprzywilejowanym (zapewne swiadectwo kwalifikacji) wydaje ktokolwiek
    > poza wlascicielem danego pojazdu?

    Oczywiście. Z tego co napisałeś wynikałoby, że np. prywatne przychodnie
    same sobie wystawiają świadectwo kwalifikacji na swoje prywatne karetki :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-12-05 21:03:16
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > W innym miejscu PoRD precyzuje, że trzeba ustawić trójkąt, właczyć
    > awaryjne, itp. w takiej sytuacji :)

    tez :)

    > Oczywiście. Z tego co napisałeś wynikałoby, że np. prywatne
    przychodnie
    > same sobie wystawiają świadectwo kwalifikacji na swoje prywatne
    karetki :)

    dokladnie tak jest, screamie, gdyz wazne sa jeszcze tylko te swiadectwa
    kwalifikacji, ktore juz zostaly wystawione. od kiedy weszlismy do unii -
    nowych juz sie nie wystawia. :)
    obowiazuja jednak nadal potwornie drogie kursy na przewiz osob, towarow
    czy materialow niebezpiecznych. nie maja ome jednak zastosowania do
    pojazdow uprzywilejowanych, w tym do transportu medycznego :)

    --
    pozdro
    ape

  • 13. Data: 2005-12-05 21:08:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    ape napisał(a):
    > dokladnie tak jest, screamie, gdyz wazne sa jeszcze tylko te swiadectwa
    > kwalifikacji, ktore juz zostaly wystawione. od kiedy weszlismy do unii -
    > nowych juz sie nie wystawia. :)

    Nie :) Nadal trzeba przejść specjalny kurs i badania psychologiczne, aby
    uzyskać pozwolenie na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi. Nawet nie
    każdy policjant ma takie pozwolenie. Od policji właśnie wiem, że taka
    jest droga do otrzymania tego pozwolenia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2005-12-05 22:43:38
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    > każdy policjant ma takie pozwolenie. Od policji właśnie wiem, że taka
    > jest droga do otrzymania tego pozwolenia.

    pytaj fachowcow, a nie policjantow :)))))
    tak jak mowisz bylo kiedys, do konca kwietnia 2004. dzis zero kursow i
    zero pozwolen na "koguty"!
    panowie smerfy, pobudka! jestesmy w unii :D
    wystarcza badania lekarskie i psychotest, abys mogl prowadzic upragniony
    pojazd uprzywilejowany zgodnie z posiadanym prawem jazdy :-)

    --
    pozdro
    ape