  • 1. Data: 2003-06-29 11:31:08
    Temat: podzial kosztow
    Od: "Grey_Eye" <g...@o...pl>

    Witam...
    Chcielismy remontowac dach w naszym domu składajacego sie z zakłdau pracy i
    3 mieszkan,po smierci rodzicow w moim posiadaniu znajduje się teoretycznie
    2/3 domu(włacznie z zakałdem pracy) gdyz zdecydowalismy z siostrą o tym że
    piwnice, strych i podworko podzielimy na połowe,poczatkowo umaialismy sie ze
    koszty pokrycia dachu tez podzielimy na pol,teraz gdy zamierzalismy zaczac
    remont siostra stwierdzila ze musze pokryc 2/3 dachu gdyz 2/3 domu jest
    moje, mieszkanie siostry znajduje sie na pierwszym pietrze wlacznie z moim
    mieszkaniem po rodzicach.Moje pytanie brzmi tak czy ten podzial ustalany
    jest tylko miedzy nami czy moge sie domagac by podzielic koszty pokrycia
    dachu na polowe.

    z gory dziekuje za pomoc...
    z powazaniem
    grey_eye