  • 1. Data: 2003-06-29 08:52:07
    Temat: zmiana kodeksu
    Od: "JW" <b...@f...pl>

    http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=56073

    jak Szanowni Panstwo sadza - czy tez zmiany ida w dobrym kierunku?

    JW

  • 2. Data: 2003-06-29 11:32:41
    Temat: Re: zmiana kodeksu
    Od: "Jacek" <l...@p...onet.pl>

    Generalnie wydaje sie byc OK, choc prawo karne nie jest moja specjalnoscia.
    Natomiast znajac zycie jak za te przepisy wezmie sie skarbowka, to sie
    dobierze do d..... kilku(set) przedsiebiorcom, czesto bogu ducha winnych, ze
    przepisy sa tak zagmatwane i ze soba sprzeczne.
    pzdr
    Jacek

  • 3. Data: 2003-06-29 18:54:19
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    "JW" <b...@f...pl> wrote in message
    > http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=56073
    >
    > jak Szanowni Panstwo sadza - czy tez zmiany ida w dobrym kierunku?

    Mimo że w Gazecie Prawnej wprowadzony mechanizm antyłapówkarski został
    objechany jako "niesprawiedliwy" i niepotrzebny, moim zdaniem jest to krok
    w dobrym kierunku. Przed nowelizacją ani policja ani obywatel nie mieli w
    zasadzie żadnej możliwości z tym walczyć (łapówkarstwem). Teraz wprowadzono
    bardzo fajne narzędzie -żaden przyjmujący łapówki urzędnik nie może czuć się
    już spokojnie.

    Bronek