  • 1. Data: 2004-01-02 13:08:30
    Temat: Archiwum grupy, czy mozna przez Outlook?
    Od: Asia Koczwara<N...@N...com>

    Czesc
    Czy archiwum tej grupy mozna przegladac wylacznie przez google, czy
    tez istnieje jakis sposob zeby dalo sie go przegladac przez Outlooka
    (ewentalnie jakis inny program do news'ow) ???
    Google nie zawsze jest najlepszym sposobem, po zamknieciu strony
    trzeba od nowa ladowac wiadomosci.
    Moze ma ktos sposob zeby to obejsc.

    Pozdrawiam wszystkich
    Joanna Koczwara

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-02 13:44:03
    Temat: Re: Archiwum grupy, czy mozna przez Outlook?
    Od: Filip K` <F...@S...PL>

    Użytkownik Asia Koczwara napisał:

    > Czesc

    > Pozdrawiam wszystkich

    Czesc, Mam takie male pytanko, po co masz NOSPAM w adresie e-mail ?!

    Filip

  • 3. Data: 2004-01-02 14:00:16
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Asia Koczwara wrote:

    > Czy archiwum tej grupy mozna przegladac wylacznie przez google, czy
    > tez istnieje jakis sposob zeby dalo sie go przegladac przez Outlooka
    > (ewentalnie jakis inny program do news'ow) ???

    Oczywiscie ze mozna. Jak kazda inna grupe newsowa. Outlook Express. Dowolny
    serwer newsowy, a grupa nazywa sie pl.soc.prawo.

  • 4. Data: 2004-01-02 14:17:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Ajgor napisał:

    > Oczywiscie ze mozna. Jak kazda inna grupe newsowa. Outlook Express. Dowolny
    > serwer newsowy, a grupa nazywa sie pl.soc.prawo.

    Tzn. że wszystkie serwery NEWS trzymają wszytkie posty od niepamiętnych
    czasów?
    Wow... po co nam oogle w takim razie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-02 17:25:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tzn. że wszystkie serwery NEWS trzymają wszytkie posty od niepamiętnych
    > czasów?
    > Wow... po co nam oogle w takim razie.

    Nie, ale niektóre przechowują dłużej. Dla naszej grupy na dzień 2004-01-02
    wg mojego lokalnego serwera Hamster:

    news.tpi.pl - ostatnie 14.286 artykuły
    news.apk.net - ostatnie 24.208 artykuły
    news.gazeta.pl - ostatnie 10.809 artykuły
    news.onet.pl - ostatnie 169.088 artykuły - najwięcej!
    news.task.gda.pl - ostatnie 7.474 artykuły

  • 6. Data: 2004-01-02 17:31:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Asia Koczwara" <N...@N...com> napisał w wiadomości

    Możesz to pobrać również OE. Najwięcej postów z serwerów przeze mnie
    używanych zawiera serwer news.onet.pl. By mieć dostęp do treści off line,
    to albo musisz użyć serwera lokalnego (ja na przykład używam Hamstera),
    albo ustawić we właściwościach pobierania danej grupy pobierania
    wszystkich nagłówków i treści, oraz "odhaczyć" we opcjach OE w konserwacji
    usuwanie przeczytanych wiadomości. Z tym, że ściągnięcie na dysk całego
    archiwum grupy przy pomocy modemu może potrwać kilka godzin, więc jeśli
    już chcesz to robić, to polecam Ci Hamstera i pracę w nocy. Tylko to daje
    gwarancję, że się nie sypnie.

  • 7. Data: 2004-01-03 07:51:03
    Od: Asia Koczwara<N...@N...com>

> [...]
    > news.gazeta.pl - ostatnie 10.809 artykuły
    > news.onet.pl - ostatnie 169.088 artykuły - najwięcej!
    > news.task.gda.pl - ostatnie 7.474 artykuły

    Dzieki za podanie adresow tych serwerow.
    Niestety news.onet.pl chyba przetrzymuje tylko wiadomosci z
    ostatniego tygodnia, bo tyle mi sie udalo max zciagnac, i na google
    tez znalazlam gdzies ze tylko tydzien trzymaja.

  • 8. Data: 2004-01-06 10:18:55
    Od: "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_.invalid>

> [...]
    > Czy archiwum tej grupy mozna przegladac wylacznie przez google, czy
    > tez istnieje jakis sposob zeby dalo sie go przegladac przez Outlooka

    news-archive.icm.edu.pl

    X.