  • 1. Data: 2004-01-02 13:11:49
    Temat: jak sie zabezpieczyc?
    Od: "miku" <amiratnospam @ interia.pl>

    Kupilem na wspolwlasnosc z kolega nieruchomosc rolna. w planie
    zgaospodarowania przestrzennego jest to nieruchomosc rolna, lecz plan ma sie
    zmienic i ma zostac ta nieruchomosc przeksztalcona. i tu moje pytanie: Jak
    zabezpieczyc sie (w jakiej formie) by kolega odkupil ode mnie moja czesc gdy
    nie dojdzie do przeksztalcenia tej nieruchomosci. jaka forma umoy moge go
    zobowiazac do odkupienia ode mnie mojego udzialu? prosze od podanie
    przykladu.