  • 1. Data: 2002-07-31 21:53:00
    Temat: podroz sluzbowa za granice
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    witam serdecznie
    jadac w podroz sluzbowa za granice otrzymuje diete w euro za dni, w czasie
    ktorych przebywam za granica
    (troche maslo maslane)
    ale co z podroza na terenie Polski?, ktora troche trwa?
    jedziemy autem, czy mam prawo do bezplatnych posilkow?
    i czy poruszajac sie srodkami komunikacji miejskiej - konkretnie w Niemczech
    musze sama placic za bilety?
    z pewnoscia wicie wiecej ode mnie
    dzieki za odpowiedz
    kaska

  • 2. Data: 2002-08-01 09:42:16
    Temat: Re: podroz sluzbowa za granice
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "KaskA" <k...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > jedziemy autem, czy mam prawo do bezplatnych posilkow?
    > i czy poruszajac sie srodkami komunikacji miejskiej - konkretnie w
    Tak, ale dostajesz za to dodatek do diey wysokosci 10% samiej diety czyli
    4,2 EUR na kazdy rozpoczety dzien pobytu chyba. ze jedziesz samochodem
    własnym lub służbowym, lub gdy strona zagraniczna zapewnia bezpłatne
    dojazdy, lub nie ponosisz tych kosztów (bo masz np hotel po drugiej stronie
    ulicy).
    Dokladnie o podrozach zagranicznych DZ.U. z 22.05.2001 nr 50 poz. 525 jest
    te nowszy ale tam nowej jest tylko przeliczenie dem na eur. zasady
    naliczania pozostaja bez zmian.

  • 3. Data: 2002-08-01 11:59:04
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Nie ma jakiejs nowszej wersji czy obowiazuja stawki z tego zalacznika?

    Korzon