    From: "Evian" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podroz sluzbowa za granice
    Date: Thu, 1 Aug 2002 11:42:16 +0200

    "KaskA" <k...@t...pl> wrote in message
    news:ai9mds$rl2$1@szmaragd.futuro.pl...

    > witam serdecznie
    > jadac w podroz sluzbowa za granice otrzymuje diete w euro za dni, w czasie
    > ktorych przebywam za granica
    > (troche maslo maslane)
    > ale co z podroza na terenie Polski?, ktora troche trwa?
    > jedziemy autem, czy mam prawo do bezplatnych posilkow?
    > i czy poruszajac sie srodkami komunikacji miejskiej - konkretnie w
    Niemczech
    > musze sama placic za bilety?
    Tak, ale dostajesz za to dodatek do diey wysokosci 10% samiej diety czyli
    4,2 EUR na kazdy rozpoczety dzien pobytu chyba. ze jedziesz samochodem
    własnym lub służbowym, lub gdy strona zagraniczna zapewnia bezpłatne
    dojazdy, lub nie ponosisz tych kosztów (bo masz np hotel po drugiej stronie
    ulicy).
    Dokladnie o podrozach zagranicznych DZ.U. z 22.05.2001 nr 50 poz. 525 jest
    te nowszy ale tam nowej jest tylko przeliczenie dem na eur. zasady
    naliczania pozostaja bez zmian.