  • 1. Data: 2009-06-08 20:46:59
    Temat: 'podatki'
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    czy jest jakieś prawo nakazujące obowiązek płacenia podatków?

    tak się zastanawiam jak to u nas jest że jak normalny, uczciwy człowiek
    prowadząć DG w kontaktach z ZUSami i USami popełni najdrobniejszy nie
    znaczący błąd w PITach sritach, np: nie zaokrągli gdzieś do 50gr, albo
    pomyli się w dacie (dla niewtajemniczonych dodam że to jest nic nie znaczący
    błąd, gdyż nie ma takiej mozliwości aby zapłącić podatki na inny termin niż
    data ich wpłaty, tak wiec daty nawet mogło by nie być i nic by to nie
    zmieniło), to zaraz jest wzywany poleconym do natychmiastowego osobistego
    stawienia się w urzędzie w trybie pilnym:O(
    natomiast tacy takie klany zawodowe jak lekarze, stomatolodzy, prawnicy i
    tym podobni bez niepokojenia przez urzedasów, spokojnie nie płacą nawet
    VATu, co jest opczywiste gdy nie wystawiają nawet rachunków, nie mają kas
    fuskalnych (nie wspomnę tutaj o całęj masie innych bardziej zagmatwanych
    przekrętów)

  • 2. Data: 2009-06-09 08:01:34
    Temat: Re: 'podatki'
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Papa Smerf pisze:
> [...]
    > fuskalnych (nie wspomnę tutaj o całęj masie innych bardziej zagmatwanych

    Istnieją dwa rozwiązania tej sytuacji:

    1. Faszystowskie - każdy ma mieć kasę fiskalną. Każda usługa ma być
    opodatkowana. Każda transakcja ma odbywać się pod czujnym okiem komisarza.

    2. Wolnościowe - niech kasy fiskalne będą niepotrzebne, niech nie będzie
    VATu i podatku dochodowego, wprowadźmy niski podatek ryczałtowy plus
    jeszcze niewielkie podatki od nieruchomości - tylko tyle, aby starczyło
    na niezbędną administrację państwową.

    Za którą opcją jesteś? Na kogo głosowałeś w ostatnich wyborach?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-06-09 21:28:51
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
> [...]
    > niezbędną administrację państwową.
    > Za którą opcją jesteś? Na kogo głosowałeś w ostatnich wyborach?

    na nikogo nie głosowałem, bo nikt z poza układu nie startował, tylko psom
    machając pod nosem kiełbasą mówi się: "daj głos":O)

    nie jestem ani za 1, ani za 2, chociaż bardziej za 2, ale ja to bym jeszcze
    uprościł i obniżył, ale ani ja, ani ty premierami nie jesteśmy, a puki co to
    wolał bym płacić podatki na takich samych zasadach jak inni, a nie ja bulę
    cieżką kasę a inni niepłacą na potęgę i jeszcze nikt się do nich nie czepia,
    a mnei za byle co gnębią!:O(