  • 1. Data: 2009-06-08 20:47:53
    Temat: Dane osobowe ochrona narzeczona i slub
    Od: "Felix Nauk" <f...@p...onet.eu>

    Dzien dobry wszystkim,

    Mam takie pytanie:
    Do jakich danych moze zwykly obywatel sie legalnie dostac ?
    Slyszalem, ze do PESEL nie da rady, wnioski, papiery, oplaty, generalnie ufam
    narzeczonej,ale czy daloby sie sprawdzic legalnie, czy rozwodka, czy zamezna ?
    W parafii zapytac ? Ksiadzpowie? W UrzedzieStanu Cywilnego powiedza ?

    Felix

  • 2. Data: 2009-06-08 20:53:51
    Temat: Re: Dane osobowe ochrona narzeczona i slub
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 08 Jun 2009 22:47:53 +0200, Felix Nauk napisał(a):

> [...]
    > W parafii zapytac ? Ksiadzpowie? W UrzedzieStanu Cywilnego powiedza ?

    Ciężki temat.
    Sam bym chciał się dowiedzieć...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 3. Data: 2009-06-08 21:35:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Felix Nauk" <f...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

    Jeśli zamężna, to się sprawa rypnie przy ślubie - na jakieś 99%.
    Sprawdzają. Jak będziesz brał ślub kościelny, to na 99,99% możesz być
    pewna, ze nie jest rozwódką. Unieważnienie ślubów kościelnych, to mimo
    wszystko rzadkość, chyba, że wzięła tylko cywilny. To, czy nie jest
    rozwódką ustalisz sobie, jeśli wraz z narzeczoną pójdziesz składać
    dokumenty do USC. Urzędnik sprawdzi i jeśli poprzednio była w związku
    małżeńskim zażąda od niej dokumentu o ustaniu tamtego zawiązku (akt zgonu
    współmałżonka, wyrok rozwodowy itp..)

    A swoją drogą, to masz fajne problemy przed ślubem :-)

  • 4. Data: 2009-06-08 22:17:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 23:35:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A swoją drogą, to masz fajne problemy przed ślubem :-)

    tasiemcowe seriale nie są tu bez winy; scenarzyści tak komplikują sprawy
    proste, że widz często odnosi to do swojej sytuacji:
    - przeszłej, obecnej i przyszłej,
    potem szukając wsparcia czy wiedzy na grupie dyskusyjnej.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

  • 5. Data: 2009-06-09 04:05:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > A swoją drogą, to masz fajne problemy przed ślubem :-)

    Przecież to troll pospolity. :)

    --
    spp

  • 6. Data: 2009-06-09 06:27:46
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jesli zamężna za granicą, to niekoniecznie się rypnie.
    BTW ciekawe, czy stan cywilny jest jakoś zakodowany w paszportach różnych krajów
    swiata?
    JaC

    -----