  • 1. Data: 2011-04-05 17:37:23
    Temat: podatek od zarobkow z reklam
    Od: ...@a...pl

    witam,
    mam pytanie odnosnie zarabiania przez wyswietlanie reklam
    przez platforme reklamowa admob (analogiczne do adsense).
    Z tego co wiem mozna to roliczyc wysylajac podatek jako pit-53. Przelew
    przychodzi w dolarach i teraz mam pytanie jak przeliczyc podatek na
    zlotowki.
    Jesli przelew przychodzi na konto zlotowkowe to mam wziac
    pod uwage kurs NBP z dnia kiedy zostal zaksiegowany na koncie?
    Co w przypadku konta walutowego? Tak samo? Chcialbym odebrac
    przelew na koncie walutowym, odprowadzic podatek teraz jak dolar
    nisko stoi a nastepnie wyplacic i zamienic na zlotowki w kantorze
    jak dolar bedzie mial wyzszy kurs.

  • 2. Data: 2011-04-05 18:19:28
    Temat: Re: podatek od zarobkow z reklam
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Uzytkownik <...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przelew na koncie walutowym, odprowadzic podatek teraz jak dolar
    > nisko stoi a nastepnie wyplacic i zamienic na zlotowki w kantorze

    Admob nie znam, natomiast dokladnie wyjasnialam sprawe jesli chodzi o
    wplywy z Google AdSense.
    Szczególy opisalm tu:
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/03/Wypelnian
    ie-PIT-a-przychody-z-Google-AdSense.html

    marzatela
    -----------------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 3. Data: 2011-04-05 19:16:45
    Od: <s...@a...pl>

    > Admob nie znam, natomiast dokladnie wyjasnialam sprawe jesli chodzi o
    > wplywy z Google AdSense.

    <cytat>
    Siegnelam do zródla czyli zadzwonilam do Krajowej Informacji Podatkowej i tu
    natknelam sie na pierwsza niespodzianke: nie ma juz takiego obowiazku. Od
    tego momentu z rezerwa zaczelam podchodzic do tego co znajdowalam w sieci -
    wygladalo na to, ze wiekszosc informacji jest juz nieaktualna.
    </cytat>

    Anie twierdze, ze nie masz racji, ale... poczytaj to, co napisal Daman [EX]
    10 marca na pl.soc.prawo.podatki w watku "Jak ja nienawidze Gotfryda...
    Fuj!". On podobnie jak ty zaufal urzednikom i infolinii podatkowej, a nie
    stanowisku Gotryda. Po kilku latach zle sie to dla niego skonczylo...

  • 4. Data: 2011-04-05 19:29:42
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gotfryda... Fuj!". On podobnie jak ty zaufal urzednikom i infolinii
    > podatkowej, a nie stanowisku Gotryda. Po kilku latach zle sie to dla niego
    Kojarzę tamten wątek, choć juz nie pamiętam szczegółów. Z tego co mowiono mi
    na infolinii KIP - to właśnie od ubiegłego roku coś zmieniło.
    Co oczywiscie też nie daje żadnej pewności :(
    Od stycznia mam zarejestrowaną DG, więc teraz rozliczam to jeszcze inaczej.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl