  • 1. Data: 2005-07-06 18:25:46
    Temat: podatek od wzbogacenia
    Od: "Uzytkownik" <a...@a...com>

    Witam,

    Znajoma ma zamiar sprzedac dom. Rzeczoznawca wycenil ten obiekt na 140 tys.
    pln. Czy ktos sie orientuje jaka bedzie wysokosc podatku od wzbogacenia?
    Chodzi mi o sume "pi razy drzwi"

    Bede wdzieczny za odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    k.

  • 2. Data: 2005-07-06 19:56:50
    Temat: Re: podatek od wzbogacenia
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > Znajoma ma zamiar sprzedac dom. Rzeczoznawca wycenil ten obiekt na 140
    > tys. pln. Czy ktos sie orientuje jaka bedzie wysokosc podatku od
    > wzbogacenia? Chodzi mi o sume "pi razy drzwi"

    Nie ma czegos takiego jak podatek od wzbogacenia. Jest podatek od czynnosci
    cywilnoprawnych w wysokosci 2% wartosci przedmiotu umowy.

    Dan