  • 11. Data: 2003-07-08 18:10:06
    Temat: Re: podatek od psa
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    news:bedq5j$9ci$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A celem podatku od nieruchomości jest ograniczenie liczby nieruchomości
    > na utrzymanie których włascicieli po porstu nie stać.
    > Podoba mi się .... naprawdę, nigdy na to nie wpadłam...

    To szkoda. Naprawdę uważasz, że jedyną przyczyną podatków jest wyciąganie
    kasy od kogo tylko się da? Jeśli tak, to dlaczego płaci się podatek za psa,
    a za rybki, kota, gołębie, ubieranie się na czarno i za oddychanie nie?

    Pzdr

    A.

  • 12. Data: 2003-07-08 18:24:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Ali Gator napisał:
> [...]
    > a za rybki, kota, gołębie, ubieranie się na czarno i za oddychanie nie?

    Uważam że koncepcja iz podatek od psa słuzy zmniejszeniu liczy psów
    trzymanych w domach a co za tym idzie zwiekszeniu liczny psów na ulicy i
    w schroniskach jest tak absurdalna że wszystko inne przy tym sie chowa...

    Naprawdę jesteś tego zdania? Więc koncepcja podatku odnieruchomości jako
    służącego zmniejszeniu liczb nieruchomości powinna być dla Ciebie oczywista.

    Nie rozumie dlaczego jedno absurdalne twierdzenie jest ok a drugi nie?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-07-08 22:45:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Jul 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:
    >+
    >+ > ktoś, komu Grzegorz Lipnicki bestialsko wyrżnął nagłówek napisał:
    >+ >
    >+ >>A wracając do tematu, IMO celem podatku za psa jest ograniczenie liczby psów
    >+ >>na utrzymanie których właścicieli po prostu nie stać.
    >+
    >+ A celem podatku od nieruchomości jest ograniczenie liczby nieruchomości
    >+ na utrzymanie których włascicieli po porstu nie stać.

    Nie, wbrew pozorom *ten* podatek będzie się nazywał katastr[of]alny :>

    [...]
    >+ Podatku dochodowego....

    ...oczywiście :), szczególnie jak jest narastający :)

    >+ Podatku od towarów i usług....

    ...po polsku ;) to się nazywa: "recesja". Obawiam się że wbrew
    swoim zamiarom sprowadzenia do absurdu masz (zwyczajnie) rację :[

    >+ Podoba mi się .... naprawdę, nigdy na to nie wpadłam...

    ...dzisz, w grupie siła :) Non Hercules...(czy jak to tam było)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który oczywiście twoją odpowiedź do AliGatora już czytał :))

  • 14. Data: 2003-07-09 15:27:05
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Więc co z tym podatkiem od ubierania się na czarno? Czemu ustawodawca
    zatrzymał się wpół drogi na biednych pieskach, skoro tyle rzeczy/czynności
    wręcz prosi się o opodatkowanie?

    Pzdr

    A.