  • 1. Data: 2004-01-06 09:30:06
    Temat: podatek od nagród
    Od: "Gmork" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy 10% podatek od nagród uiszcza się tylko w przypadku gdy jej wartość
    przekracza 2000 zł czy też jest on obowiązkowy niezależnie od wartości
    nagrody? Jeśli ktoś wie jaki przepis to reguluje, to prosiłbym o jego
    przytoczenie. Dziękuję!

    --
    Gmork

  • 2. Data: 2004-01-07 12:07:04
    Temat: Re: podatek od nagród
    Od: "RW" <k...@i...pl>

    Gmork
> [...]
    > przekracza 2000 zł czy też jest on obowiązkowy niezależnie od wartości
    > nagrody? Jeśli ktoś wie jaki przepis to reguluje, to prosiłbym o jego

    Skoro tutaj Ci nikt na to nie chce odpowiedziec to mam propozycje, abys
    zapytal o to na grupie alt.pl.lotto
    Hazardzisci, grajacy nagminnie w lotto, sa zwykle na biezaco w tych
    tematach.

  • 3. Data: 2004-01-08 11:15:36
    Od: "Gmork" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "RW" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro tutaj Ci nikt na to nie chce odpowiedziec to mam propozycje,
    > abys zapytal o to na grupie alt.pl.lotto
    > Hazardzisci, grajacy nagminnie w lotto, sa zwykle na biezaco w tych
    > tematach.

    Hmm, zastanawiam się czy jest jakiś ogólny przepis regulujący tą kwestię i
    czy ma znaczenie forma nagrody (pieniężna, rzeczowa). Tak się składa, że
    niektóre źródła podają, że podatek płaci się od całości wartości nagrody gdy
    jej wartość przekracza 2000 zł, ale niektóre czasopisma podają, że np. osoby
    wygrywające nagrodę, której wartość przekracza 700 zł są zobowiązani do
    opłacenia 10% podatku VAT. Dlatego chciałem się dowiedzieć czy jest jakiś
    przepis, który to reguluje czy też każdy sobie może ten próg ustalić tak jak
    mu się podoba, co w naszym kraju nowością nie jest ;-)

    --
    Gmork