  • 1. Data: 2004-01-06 09:39:41
    Temat: Czy przegapilem?
    Od: Ratel <r...@o...pl>

    Witam ponownie!

    Wlasnie sobie czytalem rozporzadzenie MON o przeniesieniu
    czesci poborowych do rezerwy i wlasnie w zwiazku z tym mam
    pytanie, a w zasadzie chcialem sie tylko upewnic:
    czy na dzien dzisiejszy nie mam juz szans wystapic z wnioskiem
    o przeniesienie do rezerwy lub w jakikolwiek inny sposob zostac
    do niej przeniesionym?
    Rozporzadzenie obowiazywalo tylko do 31.12.2003 :(
    Czy musze czekac na nastepne rozporzadzenie czy moge cos
    zdzialac? Obecnie jestem absolwentem (licencjat) i kontynuuje
    nauke na uzupelniajacych studiach magisterskich jednak nie
    powiadomilem o tym WKU wiec u nich w papierach figuruje
    jako absolwent.
    I od razu pytnie w zwiazku z powyzszym: czy lepiej wyslac
    odroczenie z powodu nauki czy pozostawic sprawe taka jaka jest?

    Pozdrawiam,
    Ratel