  • 1. Data: 2003-02-14 15:37:13
    Temat: podatek katastralny
    Od: CC <o...@i...pl>

    Wyszukiwarka sejmu pod tym haslem nic nie znajduje......

    Warto aby Polacy zainteresowali
    Wg. doniesien prasowych ostatnie przymiarki do tej ustawy zakladaly
    wymiar podatku w wysokosci 2% w skali roku od wartosci nieruchomosci.

    Manipulatorzy systemu glosza ze obecnie emerytka za swoja chalupine
    placi tyle samo co bogacz za okazala rezydencje a przeciez bogacz
    powinien zaplacic duzo wiecej.

    Oglupieni propaganda Polacy mowia faktycznie racja - bogacz powinien
    zaplacic duzo wiecej za swoja rezydencje niz emerytka za swoja
    chalupine.

    I to jest tragiczna pulapka.

    konkretny przyklad:

    2 siostry emerytki mieszkaja w Konstancinie w posiadlosci wartej 1
    mln. $ i obecnie placa podatek 1 tys. zl rocznie.

    Po przyjeciu do Unii i wprowadzeniu podatku katastralnego w wymiarze
    2% zaplaca 20 000USD = 75 tys. zl. rocznie.

    Oczywiscie nie sa w stanie tego zaplacic i ustawa zmierza do
    wywlaszczenia ich tej wlasnosci.

    Podobnie z mieszkaniami wlasnosciowymi, etc.

    Proponuje aby osoby uczestniczace w publicznych dyskusjach dot. spraw
    polskich a szczegolnie zwiazanych z wejsciem do unii podniosly
    publicznie ten problem.

    Wszystko wskazuje na to iz po wywlaszczeniu narodu z majatku
    spolecznego system chce wywlaszczyc obywateli z majatku prywatnego.

    W moim serwisie jest troche materialow dot. tej sprawy, w najblizszym
    czasie zamieszcze nastepne.

    CC
    "Obywatelskie nieposluszenstwo"
    http://obnie.w.interia.pl

  • 2. Data: 2003-02-14 16:39:28
    Temat: Re: podatek katastralny
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Proponuje aby osoby uczestniczace w publicznych dyskusjach dot. spraw
    > polskich a szczegolnie zwiazanych z wejsciem do unii podniosly
    > publicznie ten problem.

    Przecież Unia nie narzuca stawki tego podatku i to są wszystko nasze
    rodzime wymysły.
    Czytałem kiedyś, że na zachodzie ten podatek liczy się w promilach
    a nie procentach.
    W polskim wydaniu, biorąc pod uwagę mentalność rządzącej
    ekipy, faktycznie nie mozna wykluczyć iż szykuje się podatek katastrofalny.

    Pix

  • 3. Data: 2003-02-14 16:54:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A skad ta stawka 2%? Nie dawno ktos z dobrze poinformowanych na grupie pisal
    o kilku promilach.

  • 4. Data: 2003-02-14 18:22:10
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > A skad ta stawka 2%? Nie dawno ktos z dobrze poinformowanych na grupie
    pisal
    > o kilku promilach.

    Juz nie pamietam, ale któremus chyba ministrowi sie wymsklo. Jak bedzie
    faktycznie niewiadomo.

    Depi.