  • 1. Data: 2003-02-14 12:36:07
    Temat: eksmisja
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

    Jak powinien wyglądać wniosek o eksmisję składany do sądu?
    Eksmisja ma dotyczyc osób , które nie są zameldowane w mieszkaniu ani na pob
    yt stały ani na pobyt czasowy. osoby te mieszkały w mieszkaniu na podstawy u
    mowy uzyczenia, która już wygasła, tymczasem oni nie chcą opuscic mieszkania
    .
    Czy mogę gdzieś znaleźć wzór takiego wniosku o eksmisję lub pozwu o opróżnie
    nie lokalu mieszkalnego?

  • 2. Data: 2003-02-14 13:58:32
    Temat: Re: eksmisja
    Od: a...@b...pl (Agnieszka Śliwowska)

    Nie musisz skladac takiego wniosku. Do ludzi wysylasz pismo, wyznaczajac
    w nim termin opuszczenia lokalu. W dniu, w ktorym ma nastapic
    opuszczenie lokalu przychodzisz na miejsce (koniecznie z jakims
    swiadkiem!). W momencie, kiedy ludzie odmawiaja opuszczenia lokalu -
    wzywasz policje. Policji musisz pokazac tytul prawny do lokalu oraz
    umowe uzyczenia. Zgodnie z moim wlasnym doswiadczeniem - w ciagu 10-15
    minut ludzie musza sie wyniesc.
    A.

  • 3. Data: 2003-02-14 20:22:33
    Od: Paweł Skarżyński <c...@g...pl>

> [...]
    > wzywasz policje. Policji musisz pokazac tytul prawny do lokalu oraz
    > umowe uzyczenia. Zgodnie z moim wlasnym doswiadczeniem - w ciagu 10-15

    A jak jest w przypadku umowy najmu?
    Po zachowaniu tego 4 miesięcznego okresu w którym można nie płacić
    właścicielowi?
    W ustawie jest też fragment mówiący, że w pewnych warunkach trzeba iść
    na ugodę (np. z bezrobotnym). Jak się mają zapisy ustawy do jej stosowania?

    chester

  • 4. Data: 2003-02-17 08:17:15
    Od: a...@b...pl (Agnieszka Śliwowska)

    Paweł Skarżyński napisał(a):

    > A jak jest w przypadku umowy najmu?

    Pytasz o umowe najmu od administracji, czy od prywatnego wlasciciela?

> [...]
    > na ugodę (np. z bezrobotnym). Jak się mają zapisy ustawy do jej stosowania?

    Przyznam sie szczerze, ze ustawy (tej nowej) nie czytalam. To, co
    opisalam, to czysta praktyka. Tak postapiono ze mna.
    Agnieszka