  • 1. Data: 2003-02-14 16:15:56
    Temat: kodyfikacja karna w krajach Europejskich..
    Od: Mosiadz <m...@t...pl>

    Witam.

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc. Nie moge znaleźć stron o tematyce
    "Kodyfikacja karna w Niemczech lub Wielkiej Brytanii ewentualnie Czech".
    Szukałem w wyszukiwarkach stron o tej i podobnej tematyce ale nic
    normalnego nie można znaleźć. Używałem słów kluczowych : system prawny,
    kodeks karny, kodyfikacja karna Niemcy Wielka Brytania Czechy. Nic nie
    znalazłem. Nie znalazłem konkretnych stron na ten temat a szukałem za
    pomocą różnch wyszukiwarek polskich.

    Proszę o podanie mi adresów stron, na których można coś ciekawego
    znaleźć.

    Za wszelką pomoc bardzo dziękuje.