  • 1. Data: 2003-02-14 13:11:37
    Temat: jak się zabezpieczyć prawnie przed wykonawcą
    Od: "slix" <s...@g...univ.gda.pl>

    witam!

    Na razie jestem osoba prywatną nie prowadzaca dzialalności i wykonawca tez
    jest prywatną.

    Wykonawca robi dla mnie projekt strony ktora wykorzystam jak założę
    działalność.

    Daję mu zaliczkę (30%) na wykonanie pracy. Jak mam sie zabezpieczyc przed
    niedokończeniem dzieła?

    Dzięki z góry za odpowiedź..

    Pozdrawiam,
    slix

  • 2. Data: 2003-02-14 13:17:09
    Temat: Re: jak sięzabezpieczyć prawnie przed wykonawcą
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-02-14 13:20:20
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Daję mu zaliczkę (30%) na wykonanie pracy. Jak mam sie zabezpieczyc przed
> [...]

    Spisujesz umowę na wykonanie określonej usługi. W umowie podajesz kwotę
    zaliczki, która została uiszczona, termin wykonania pracy, całkowity koszt
    strony, itp. Zaliczka musi być pokwitowana.
    To chyba wszystko co możesz zrobić.

    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-14 13:22:12
    Od: "slix" <s...@g...univ.gda.pl>

    > czy "gnu" w nazwie domeny oznacza, że jesteś z wydziału biologii, czy że
    > zajmujesz się pingwinami?
    > (tak z ciekawości pytam :- ))

    zapytaj naszego admina czym się kierował wyborem nazwy do serwera :))
    r...@g...univ.gda.pl

    pozdro,
    slejo

  • 5. Data: 2003-02-14 13:23:48
    Od: "slix" <s...@g...univ.gda.pl>

> [...]
    > zaliczki, która została uiszczona, termin wykonania pracy, całkowity koszt
    > strony, itp. Zaliczka musi być pokwitowana.

    a jak z PCC i czy taka umowa ma jakiąś moc? czy tylko psychologicznie
    podziala na wykonawce?

    pozdro,
    slejo

  • 6. Data: 2003-02-14 13:25:43
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 7. Data: 2003-02-14 13:26:04
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > a jak z PCC i czy taka umowa ma jakiąś moc? czy tylko psychologicznie
    > podziala na wykonawce?
    >
    > pozdro,
    > slejo

    Wybacz, ale nie bardzo rozumiem zwrot PCC

    Tomek

  • 8. Data: 2003-02-14 13:26:55
    Od: "slix" <s...@g...univ.gda.pl>

    > Wybacz, ale nie bardzo rozumiem zwrot PCC

    Podatek od Czynności Cywilno-Prawnych

    pozdro,
    slejo

  • 9. Data: 2003-02-14 13:30:23
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 10. Data: 2003-02-14 13:32:04
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Podatek od Czynności Cywilno-Prawnych
    >
    > pozdro,
    > slejo

    Niestety nie wiem. Nie znam się na podatkach. Sam nie wiem za co płacę :)

    Tomek