  • 1. Data: 2003-02-14 14:04:01
    Temat: Praca przy komputerze
    Od: "Aga" <A...@i...pl>

    Czy za pracę przy komputerze przysługuje mi dodatek lub szkodliwe
    Pozdrawiam
    AP

  • 2. Data: 2003-02-14 14:08:54
    Temat: Re: Praca przy komputerze
    Od: romek <rom123@nospam_op.pl>

    On Fri, 14 Feb 2003 15:04:01 +0100, "Aga" <A...@i...pl>
    wrote:

    >Czy za prac? przy komputerze przys?uguje mi dodatek lub szkodliwe
    >Pozdrawiam
    >AP

    Z mojej skromnej wiedzy wynika ze nie. Przys?uguje Ci natomiast
    regulaminowa przerwa 5 minut co godzine. Oraz chyba mozesz sie ubiega?
    w ramach sprzetu ochronnego doplaty do okularow ( tak przynajmniej
    by?o w mojej poprzedniej robocie).

    pozdrawiam
    romek

  • 3. Data: 2003-02-15 17:37:35
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Czy za pracę przy komputerze przysługuje mi dodatek lub szkodliwe
    > Pozdrawiam
    > AP

    Tylko okulary.

    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-16 10:47:21
    Od: s...@p...onet.pl

    > Z mojej skromnej wiedzy wynika ze nie. Przys?uguje Ci natomiast
    > regulaminowa przerwa 5 minut co godzine.
    pytałem kiedys u mnie w firmie o ta przerwę specjalisty do spraw BHP, skwitował
    to zdaniem 'nie pracujesz tylko przy komputerze, wykonujesz i odbierasz też
    telefony' - jak myslicie miał rację???

  • 5. Data: 2003-02-17 07:38:00
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Aga napisał:

    > Czy za pracę przy komputerze przysługuje mi dodatek lub
    > szkodliwe
    > Pozdrawiam
    > AP

    tego co mi wiadomo to tak jesli pracujesz przynajmniej
    polowe czasu pracy (czyli 4 godziny) to ci sie nalezy za
    prace w warunkach szkodliwych ale moze sie okazac ze to u
    nas w ustaleniach zakladowych. Poszukam podstawy prawnej i
    jak znajde to podesle.