  • 11. Data: 2010-06-11 16:10:40
    Temat: Re: poczta, zwroty i pytanie z ciekawosci
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    szerszen pisze:

    > to wiem, ale czy ma obowiazek? ;)

    Z tego co wiem, to nie. Zastanawiałem się co z tym zrobić, i jedyne co
    mi przyszło do głowy, to wyciągnąć i wrzucić do skrzynki pocztowej. A
    poczta pewnie swoje roześle jeszcze raz, co z konkurencją nie wiem.

    Shrek.

  • 12. Data: 2010-06-14 07:50:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z tego co wiem, to nie.

    z tego co sie dowiedzialem, to obowiazek oprozniania skrzynek ma
    administrator, poczta czy inni operatorzy nie maja kluczykow do tych
    skrzynek i to administrator powinien dostarczyc zwroty odpowiednim podmiotom