    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poczta, zwroty i pytanie z ciekawosci
    Date: Thu, 10 Jun 2010 15:51:34 +0200

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > dlatego napisalem to
    > "ale jak sie tak chwile zastanowic, to sie moze okazac, ze
    > korespondencja do mnie, tez moze gdzies w
    > jakis zwrotach lezakowac od miesiecy"
    >
    > zajrze dzisiaj do "zwrotow" i ewentualnie splodze jakies pisemko

    Obawiam się, że od kiedy skrzynki nie należą do poczty, to nikt od
    nich do zwrotów nie zagląda, ponieważ:

    1. listonosz nie ma klucza do zwrotów
    2. niby dlaczego miałby zaglądać listonosz PP, a nie na przykład inpostu?
    3. Dlaczego miałby zaglądać jakikolwiek listonosz, a nie właściciel
    skrzynki? Jak sobie przed domem zrobię swoją skrzynkę, a obok "zwroty",
    to przecież nie zmuszę wszystkich doręczycieli, aby tam zaglądali.

    --
    Liwiusz