  • 1. Data: 2005-06-18 14:12:23
    Temat: pobyt czasowy
    Od: "edyta" <a...@p...fm>

    Witam;

    Jestem na stałe zameldowana w mieszkaniu mojej matki, która jest głównym
    najemcą (mieszkanie spółdzielcze lokatorskie). Mieszkam jednak z moim
    chłopakiem w jego mieszkaniu i mam zamiar zameldować się u niego na pobyt
    czasowy. Czy w takiej sytuacji matka jako główny najemca moze wymeldować
    mnie z jej mieszkania, gdzie mam zameldowanie na stałe? Faktycznie nie
    przebywam tam i mogłaby złożyć wniosek o wymeldowanie administracyjne, ale
    czy również wtedy gdy będę zameldowana czasowo pod innym adresem?

    pozdrawiam
    edyta

  • 2. Data: 2005-06-18 17:10:09
    Temat: Re: pobyt czasowy
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    edyta napisał(a):

> [...]
    > przebywam tam i mogłaby złożyć wniosek o wymeldowanie administracyjne, ale
    > czy również wtedy gdy będę zameldowana czasowo pod innym adresem?

    Głowny najemca zawsze może Cię wymeldować, nawet gdy fizycznie mieszaksz
    w tym lokalu. Ale to dość długo trwa... Zameldowanie to administracyjne
    poświadczenie, że dana osoba tu mieszka, ale "zarządzanie" mieszkaniem,
    w tym decydowanie o tym, kto w nim może mieszkać zależy tylko od
    głównego najemcy...

    Pozdrawiam.

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 3. Data: 2005-06-18 17:17:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej wrote:

> [...]
    > poświadczenie, że dana osoba tu mieszka, ale "zarządzanie" mieszkaniem,
    > w tym decydowanie o tym, kto w nim może mieszkać zależy tylko od

    coś mi to bzdurami pachnie.

  • 4. Data: 2005-06-18 17:25:57
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > coś mi to bzdurami pachnie.

    Z tego adresu to mozesz mi nawet pierdnac ;) I tak nie poczuje ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-06-18 17:32:04
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Z tego adresu to mozesz mi nawet pierdnac ;) I tak nie poczuje ...

    Gorzej, jak korzysta z amerykanskich serwerow anonimowego usenetu, a mieszka
    w Krakowie na osiedlu Nowa Huta ;>

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2005-06-18 17:41:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Z tego adresu to mozesz mi nawet pierdnac ;) I tak nie poczuje ...

    gratuluje wysokiej kultury, ale tymi argumentami mnie nie przekonałeś.

  • 7. Data: 2005-06-18 17:44:00
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > gratuluje wysokiej kultury, ale tymi argumentami mnie nie przekonałeś.

    Nie licze na to ze wszyscy beda mi klaskac brawa. Jestem sobą i nie
    wstydze sie tego ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-06-18 17:44:23
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > w Krakowie na osiedlu Nowa Huta ;>

    Nie wiedzialam, ze jest takie osiedle, a jestem rodowitą Krakowianką

    HaNkA

  • 9. Data: 2005-06-18 18:01:41
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie wiedzialam, ze jest takie osiedle, a jestem rodowit? Krakowiank?
    > HaNkA

    Hanka ... wyjdz za mnie krolowo złośliwosci ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-06-19 12:01:47
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Nie licze na to ze wszyscy beda mi klaskac brawa. Jestem sobą i nie
    > wstydze sie tego ;)

    Maciarewicz tez ;-)))

    Pozdrawiam,

    Tiger