  • 1. Data: 2005-06-18 12:40:12
    Temat: POMOCY!!!! Ukradli mi paszport, a jutro wylot :(
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Witam!!
    Mam do Was bardzo pilna sprawe. Mianowicie wczoraj ukradziono
    przedstawicielowi biura paszporty z wizami, w tym takze moj. Teoretycznie
    jutro o 9 rano mialem miec wylot do USA (Chicago). Czy ktos orientuje sie
    moze, co w takiej sytuacji zrobic?? Sprawa juz zostala zgloszona na policji.
    W jakis sposob mozna przyspieszyc otrzymanie nowego paszportu, wizy, DSa??
    Jak powinna wygladac teraz cala procedura?? Do kogo sie zglosic?? Z jakimi
    dokumentami??
    Bede wdzieczny za kazda, nawet najmniejsza, pomoc.

    TOMEK

  • 2. Data: 2005-06-18 12:46:52
    Temat: Re: POMOCY!!!! Ukradli mi paszport, a jutro wylot :(
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:
> [...]
    > dokumentami??
    > Bede wdzieczny za kazda, nawet najmniejsza, pomoc.

    Z tego co wiem da się wyrobić paszport w trybie pilnym, zajmuje to 2 dni.
    Wize zapewne też wkleili by ci do nowego paszportu w ciągu jednego dnia,
    ale jutro to już na pewno nie polecisz.
    Przekładaj szybko bilet na następny weekend.

  • 3. Data: 2005-06-18 14:57:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d9153u$l6p$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    dnia,
    > ale jutro to już na pewno nie polecisz.
    > Przekładaj szybko bilet na następny weekend.

    No i koszty całego zamieszania ponosi biuro, któremu skradziono
    paszporty.

  • 4. Data: 2005-06-18 15:07:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > No i koszty całego zamieszania ponosi biuro, któremu skradziono
    > paszporty.

    dokładnie.

  • 5. Data: 2005-06-18 15:16:42
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > dokładnie.

    A nie ubezpieczenie? Np. kradziez zuchwala i dana osoba byla ubezpieczona od
    tego typu kradziezy (np. ubezpieczenie w miejscu pracy)?. Cos takiego
    kolacze mi sie po glowie... Dobrze dzwoni? :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2005-06-18 15:26:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tiger wrote:

    > A nie ubezpieczenie? Np. kradziez zuchwala i dana osoba byla ubezpieczona od
    > tego typu kradziezy (np. ubezpieczenie w miejscu pracy)?. Cos takiego
    > kolacze mi sie po glowie... Dobrze dzwoni? :-)

    A czy zaplaci biuro z wlasnej kieszeni czy z wlasnego ubezpieczenia to
    ich problem.

  • 7. Data: 2005-06-18 16:48:53
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A czy zaplaci biuro z wlasnej kieszeni czy z wlasnego ubezpieczenia to
    > ich problem.

    Rownie dobrze biuro moze sie wypiąć i wtedy mozna przekladac na rok 2008
    ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-06-18 17:10:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Rownie dobrze biuro moze sie wypiąć i wtedy mozna przekladac na rok 2008
    > ;)

    nie powiedziałem, że biuro ma zapłacić od razu.
    Biuro będzie potem musiało po prostu oddać. A jak przez sąd, to całkiem
    możliwe że będzie to 2008.

  • 9. Data: 2005-06-19 11:24:23
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > Tomek wrote:

    > Wize zapewne też wkleili by ci do nowego paszportu w ciągu jednego dnia,

    na to bym nie liczył...

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    http://wizy.3mam.net

  • 10. Data: 2005-06-19 11:34:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > na to bym nie liczył...

    jak się przebrnie przez polskie panie tam pracujące to dalej już jest łatwo.