  • 1. Data: 2005-06-18 07:17:14
    Temat: Czy nagrania na dyktafonie z rozmow moga byc wykorzystane w sadzie w sprawie o mobbing?
    Od: Lew <L...@L...pl>

    Jak w temacie. Czy mozna je wykorzystac. Zostaly wykonane oczywiscie bez
    wiedzy nagrywanych pracodawcow. Co zrobic by bylo mozna ich uzyc i by
    sad wzial je pod uwage.

    Pozdrawiam

    Lew

  • 2. Data: 2005-06-18 07:37:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lew wrote:
    > Jak w temacie. Czy mozna je wykorzystac. Zostaly wykonane oczywiscie bez

    Swoich rozmów - oczywiście.

    > wiedzy nagrywanych pracodawcow. Co zrobic by bylo mozna ich uzyc i by
    > sad wzial je pod uwage.

    Najlepiej je sądowi dostarczyć normalnymi kanałami dla dowodów.

  • 3. Data: 2005-06-18 08:38:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Najlepiej je sądowi dostarczyć normalnymi kanałami dla dowodów.

    a wczesniej najlepieej kopie wykonac bo dowody czasem lubia znikac.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 4. Data: 2005-06-19 18:40:24
    Od: "antec" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d90mj0$sr0$1@inews.gazeta.pl...

    > a wczesniej najlepieej kopie wykonac bo dowody czasem lubia znikac.
    >
    > P.

    skonwertowac do plikow mp3, postawic na stronie internetowej
    i podac sadowi url ;-)

  • 5. Data: 2005-06-21 15:23:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > skonwertowac do plikow mp3, postawic na stronie internetowej
    > i podac sadowi url ;-)

    zarty zartami, ale gdyby sprawa byla wazna (dotcyzyla walkow np policji, tam
    lubia dowody znikac, jak np kula zabijajaca
    mlodego chlopaka w samochodzie oraz nagranie z kamery przemyslowej
    usytuowanej niedaleko zdarzenia) to ja bym wrzucil
    na X zahcodnich serwerow, a i tak kopie oddal do sadu, a z oryginalem
    osobiscie zanioslbym
    bieglemu.

    P.