  • 11. Data: 2008-08-29 10:12:05
    Temat: Re: po 4 latach sie okazalo ze auto jest starsze, co robic?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "user" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g9759s$735$1@news.onet.pl...
    > tak na marginesie - slyszales o aso co wylaczaja immo przy przegladach?
    > osobiscie uwazam, ze jak nie musze, to wole oddawac auto do jednego mechanika,
    > byc na zero, bo w plecy jestem vat ktory bez łaski wystawia aso, ale za to
    > taniej i widze co sie dzieje przy aucie.

    Podobno w ASO potrafią wymontować poduszkę powietrzną.

  • 12. Data: 2008-08-29 16:07:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Po pierwsze przeglad tego auta w aso kosztuje 800 a nie 200 i nie
    > zaoszczedzilem,bo na nim bylem.. dlaczego 800, bo akurat tyle wolaja i jak
    > dopytalem dlaczego az tyle, to uslyszalem ze przeciez sprawdzaja geometrie,
    > podlaczaja komputer

    Maybacha to i może z 1 tys zł. I po co geometria? Jak stwierdzą wypadkowość to mogą
    się bawić w geometrię, a nie na zapas. Pod komputer itp. to każde ASO podpina -
    oczywiście kontrola przy kupnie auta to tak jak napisałem 150-200 zł. Sprawdzany jest
    lakier, zawieszenie, błędy komputera itp. itd.

    *piotr'ek*