  • Data: 2002-09-25 20:44:38
    Temat: plecak/torba w sklepie
    Od: "DonWito" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.
    na wstępie- jeśli jest to pytanie NTG to b. proszę o informację o właściwej
    grupie.
    jeśli to jest właściwa to... do dzieła ;-)

    interesuje mnie kwestia konieczności rozstawania się z plecakiem/torbą przy
    wejściu do sklepu, najczęściej supermarketu.
    czy i na jakiej podstawie ochrona może mnie zmusić do pozostawienia tych
    rzeczy w szafce/informacji? czy jest to jakoś uregulowane prawnie, jeśli tak
    to gdzie? czy może to zależy od wewnętrznych regulaminów sklepu i każdy może
    wymagać w tej kwestii czego innego?
    pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    DonWito