  • 1. Data: 2004-07-26 07:59:24
    Temat: Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych - w tym OC pojazdów mechanicznych ???
    Od: "SMi" <s...@p...op.pl>

    Dzień Dobry !

    USTAWA

    z dnia 22 maja 2003 r.

    o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i
    Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych1)

    (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r.)

    Czy ktoś może pomóc mi zinterpretować:
    1. art. 33 ust. 2
    Jak mam rozumieć "wyrejestrowanie pojazdu" ?
    Czy jest to wyrejestrowanie np. związane ze zgłoszeniem sprzedaży pojazdu
    czy też coś innego ?

    Odpowiadając, usuń z adresu -poczta-.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Mirek
    Wrocław

  • 2. Data: 2004-07-26 17:17:27
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "SMi" <s...@p...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś może pomóc mi zinterpretować:
    > 1. art. 33 ust. 2
    > Jak mam rozumieć "wyrejestrowanie pojazdu" ?

    zajrzyj do art 79 prawa o ruchu drogowym
    1. złomowanie samochodu
    2. kradziez pojazdu (wlasciciel go moze wyrejestrowac)
    3. wywoz i rejestracja pojazdu za granica lub jego sprzedaz za granice
    4. zniszczenie (kasacja) za granica
    5. udokumentowana utrata pojazdu bez zmiany posiadacza (np. jego
    zatopienie - bez mozliwosci odnalezienia)

    konsekwencje "wyrejestrowania" okresla ten sam artykul w ust. 4

    o dziwo jesli po sprzedazy samochodu za granice go wyrejestrujemy, a
    nastepnie odkupimy (wzglednie wywieziemy na rok do Reichu, tam
    zarejestrujemy, bedziemy przez rok nim pracowac, a nastepnie wrocimy w
    patriotycznym amoku do Ojczyzny, to samochodu nie mozemy w mysl art 79 UPoRD
    ponownie zarejestrowac)

    p.
    W,