  • 21. Data: 2005-10-10 05:14:13
    Temat: Re: platnosc karta w sklepie - od jakiej wysokosci ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Włąsnie dlatego napsiałem łaska, że to sprzedawca określa warunki tej
    > oferty.

    Możesz wyjaśnić co w tym innym języku, którego używasz, znaczy
    wyraz "napsiać"? ;P

    j.

  • 22. Data: 2005-10-10 06:03:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    januszek napisał(a):

    > Możesz wyjaśnić co w tym innym języku, którego używasz, znaczy
    > wyraz "napsiać"? ;P
    >
    > j.

    Mój język jest dla tych co trochę myślą. Oni będą wiedzieć co to znaczy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 23. Data: 2005-10-10 06:31:54
    Od: Schwester <j...@c...com>

    RaV napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czesto w supermaketach wisi tabliczka ze "platnosci karta realizujemy od
    > 10zl". Czy to aby jest prawne dzialanie? Czy zatem nie moge kupic nic za
    > np. 5zl i zaplacic karta?
    >
    > Dzieki!
    > RaV
    Przy okazji przypomniałą mi się taka historia:
    Byłem kiedyś w Parku Wodnym - ponieważ przekoczyłem czas pobyto o kilka
    minut musiałem dopłacić 60gr. Wyciągnąłem kartę (bo nie miałem gotówki)
    a Pani w kasie mówi, że na kartę to min. 5zł. Wybrnięcie z tej sytuacji
    zabrało sporą chwilę ;)

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 24. Data: 2005-10-10 07:22:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Johnson napisał(a):

    [...]

    > Mój język jest dla tych co trochę myślą. Oni będą wiedzieć co to znaczy.

    Wysoko mierzysz. Wielkie brawa.

    j.

  • 25. Data: 2005-10-10 07:49:19
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak

    Tak, ale napis taki musialby widniec na drzwiach wejsciowych do sklepu.

    Gdy wchodzac do sklepu, na drzwiach widze naklejki kart kredytowych, to jest
    to dla mnie informacja ze placic w tym sklepie moge takimi a takimi
    kartami - wiec wchodze i robie zakupy. Sama informacja przy kasie jest tak
    samo warta jak napis ze reklamacji po odejsciu od kasy nie uwzglednia sie

    > Dokładnie tak

    Jesli taka informacja widniala przy drzwiach wejsciowych przy symbolach
    kart, to owszem

    Jacek

  • 26. Data: 2005-10-10 16:20:52
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    castrol napisał(a):

    > Tak, ale napis taki musialby widniec na drzwiach wejsciowych do sklepu.

    Nie. Wystarczy, że taka informacja widnieje przy kasie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 27. Data: 2005-10-12 13:02:32
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:did1tu$qtu$2@nemesis.news.tpi.pl,
    Schwester <j...@c...com> napisał/a:

> [...]
    > kilka minut musiałem dopłacić 60gr. Wyciągnąłem kartę (bo nie miałem
    > gotówki) a Pani w kasie mówi, że na kartę to min. 5zł. Wybrnięcie z

    a jak sie skończyło? Darowali Ci te 60 gr cxzy ściągnęli z karty albo kazali
    poczekać, az uzbiera się do 5 zł? ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Dziwne, że ludzie mogą myśleć o śmierci,
    kiedy jest tyle do zrobienia w życiu