  • 11. Data: 2003-04-17 05:46:40
    Temat: Re: placenie za mieszkanie na budowie - znowu
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > nie ma mądrych rozwiązan sytuacji pozaprawnych, jak wiesz,
    > zamieszkiwanie na budowie jest nielegalne, ale takie info nie
    > urządza ciebie jak rozumiem,
    Jak najbardziej urzadza, ale nie o tym mowie. Zarowno SM jak i UM
    zameldowali nas na tej budowie i nie mieli nic przeciwko aby nas tam
    wprowadzic. Teraz tylko Nadzor budowlany lepi 500 zl grzywny prezesowi i
    tyle. A UM ma to gdzies (w koncu sami meldowali wiedac ze to budowa).

    > skoro to sp-nia, to koszty ponoszone do czasu odbioru mieszkań
    > albo całego budynku raczej sa kosztami inwestycji, które i tak
    > wy pokrywacie, a więc nie ma o co kruszyć kopii,
    > żadne opłaty inne niz "licznikowe" nie wchodza w grę - to
    > jest oczywiste bo nie ma jeszcze ekspolatacji,
    > tak więc płacić nalezy to o czym powyżej,
    No wlasnie. Zgadzamy sie plaicc oplaty licznikowe, ale tak kazdy mowi. A my
    nie mamy zadnych podstaw prawnych do tego.

    > a tak na marginesie, to nawet jak nie zapłacicie ani grosza to
    > ta woda i energi pójdą w koszty inwestycji i wtedy zapłacicie w
    rozliczeniu
    > końcowym lokalu tyle tylko, że stracą ci co nie mieszkali na budowie
    > a wić ci którzy chcieli byc w zgodzie z prawem,
    I slusznie.OK. Ale tylko te liczniki. A ja sie ciagle pytam o eksploatacje i
    fundusz remontowy.

    Fantom