  • 1. Data: 2002-01-31 08:58:25
    Temat: pl.soc.prawo.nieruchomosci
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Co byście powiedzieli o założeniu podgrupy pl.soc.prawo.nieruchomosci ??
    Chyba 1/4 postów tutaj dotyczy tego tematu, a nowa grupa przyciągnęłaby pewnie
    jeszcze kilku "speców".
    Ja np. obecnie staram się o licencję zarządcy.
    Dżek

  • 2. Data: 2002-01-31 09:02:50
    Temat: Re: pl.soc.prawo.nieruchomosci
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, DHN wrote:

    > Co byście powiedzieli o założeniu podgrupy pl.soc.prawo.nieruchomosci ??

    Jak znam życie, nie przejdzie.

    > Chyba 1/4 postów tutaj dotyczy tego tematu, a nowa grupa przyciągnęłaby
    > pewnie jeszcze kilku "speców".

    1/4 postów dziennie to jakieś 20-30. Owszem, są takie małe grupy - jak
    pl.soc.inwalidzi czy pl.comp.sys.x11 - ale mam wrażenie że ich powstanie
    było umotywowane "wyższą koniecznością". Pamiętaj że bez bazy co najmniej
    50 osób zainteresowanych (w ocenie bossów świata tego) nie masz co liczyć
    na rozpisanie CVF.

    PS. Najpierw poczytaj www.usenet.pl, zanim wyskoczysz na p.n.n-g jak Filip
    z konopii.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-31 09:11:14
    Od: "bolek" <b...@s...pl>

    [...]

    > Ja np. obecnie staram się o licencję zarządcy.

    Licencja zarzadcy a co to ?

  • 4. Data: 2002-01-31 09:36:01
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Zarządcy nieruchomości, papier który trzeba mieć, żeby administrować cudzymi
    nieruchomościami.
    Dżek

  • 5. Data: 2002-01-31 11:17:17
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, bolek wrote:

    > Licencja zarzadcy a co to ?

    Patrz art. 107 ustawy o gospodarce nieruchomościami.

  • 6. Data: 2002-02-02 19:02:15
    Od: "Paweł" <p...@d...pl>

    Popieram pomysł. Chętnie się przyłączę

    Pozdrawiam