  • 1. Data: 2002-01-30 21:39:05
    Temat: Zaległy podatek od środków transportowych
    Od: "Marcus" <m...@p...com>

    Witam!

    Przyszło do mnie wczoraj pisemko z urzędu miejskiego, w którym zapraszają
    mnie na spotkanie w sprawie wyjaśnienia zaległego podatku od środków
    transportowych za rok 1997. W tymże roku kupiłem samochód, sprzedałem rok
    później, żadnego podatku nie płaciłem.
    Moje pytanie: czy coś mi grozi, czy już za późno żeby mnie ścigać (w końcu
    podobno nawet złodzieje samochodów po 3 latach mogą legalizować swoje łupy)?
    A jeśli jednak grozi, to ile $$$ i czy da się jakoś wymigać?

    Marcus