  • 1. Data: 2002-01-31 00:58:59
    Temat: co wtedy?
    Od: "GuTaL" <l...@p...onet.pl>

    1. Moj koles ma firme,ale zawieszona,a chodzi po firmach i kupuje
    sprzet-bierze faktury.
    Jakie groza mu konsekwencje tego,ze ma wlasnie zawieszona firme,a kupuje na
    faktury.
    Te firmy nie wiedza,ze on ma dzialalnosc zawieszona.

    2. Mam mieszkanie wlasnosciowe i ostatnio slyszalem,ze za dwa lata bedzie
    wykonywany
    gruntowny remont budynkow,w tym oczywiscie tez mojego.
    Bede musial dostac lokum zastepcze.
    Jak to jest?co prawda mam mieszkanie 80m2 ale mieszkam sam.
    Czy moge domagac sie takiego samego mieszkania (metraz)?
    Czy moge domagac sie jakis odszkodowan za obnizenie standartu zycia?
    Jesli to jest moje mieszkanie,a miasto powiedzmy sila chce zrobic z tej
    ulicy
    super ekskluzywna ulice to czy moge sie domagac zeby miasto pokrylo caly
    koszt
    remontu mojego mieszkania?
    Albo jak to zrobic i w jakim momencie?Bo slyszalem,ze beda chcieli
    mieszkania
    wlasnosciowe odkupic od wlascicieli i nie wiem czy sprzedawac.
    Chodzi mi o to zeby podali mi koszt jaki bede musial zaplacic po remoncie.
    Bo jak znam zycie to w ostatnim momencie przyjdzie jakis papier ze za remont
    nalezy sie tyle i tyle.

    ps. jestem pierwszy raz na tej grupie i prosze mi wybaczyc jesli napisalem
    cos nie tak

    pozdrawiam
    Leszek Gutkowski
    www.lechgut.republika.pl