  • 1. Data: 2007-06-27 11:26:11
    Temat: [pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku.
    Od: AB <a...@w...pl>

    Mam sprawę karną. Jestem niewinny, gram o uniewinnienie, co implikuje
    wszystko. Zależy mi na jak najszybszym wyroku (rzecz jasna najlepiej
    korzystnym dla mnie), by się nim cieszyć lub jak najszybciej wnieść
    apelację.

    Był wyznaczony termin posiedzenia jawnego, raczej ostatni, bo nie ma już
    nic o co wnosiły strony. Mam pełnomocnika, ale... chyba nie do końca
    możemy się porozumieć. :| Spodziewałem się zamknięcia sprawy i może
    nawet wyroku. Niestety w ostatniej chwili okazało się, że nie mogę
    dotrzeć, za to pełnomocnik bez konsultacji ze mną wniósł o odroczenie
    rozprawy, co zostało uczynione. :|

    Czy mogę niejako wycofać wniosek o odroczenie?
    Czy mogę złożyć wniosek o zamknięcie przewodu i wydanie wyroku na
    posiedzeniu niejawnym _bez czekania na kolejny termin_? Oczywiście
    jednocześnie rezygnuję z dalszych czynności dowodowych i imho wszystkie
    dowody przemawiają na moją korzyść.

    thx
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-06-27 14:16:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AB" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > posiedzeniu niejawnym _bez czekania na kolejny termin_? Oczywiście
    > jednocześnie rezygnuję z dalszych czynności dowodowych i imho wszystkie

    Chodzi wlasnie o to imho. Szybkie wyroki, to na ogol skazujace wyroki :) -
    na Twoim miejscu nie przyspieszalbym tego za wszelka cene...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-06-27 15:28:52
    Od: AB <a...@w...pl>

    SDD napisał(a):
    > Chodzi wlasnie o to imho.

    Dowodów nie ma żadnych. To jakiś chory cyrk domniemań. Najlepsze jest
    to, że nawet nie ma dowodów, że przestępstwo zostało popełnione.
    Domniemanie, że przestępstwo zostało popełnione, że zrobiłem to ja i że
    nie mógł zrobić tego nikt inny.

    Od "Procesu" Kafki różni tę sytuację jedynie to, że znam oskarżenie i
    jeszcze nie ma wyroku.

    > Szybkie wyroki, to na ogol skazujace wyroki :) -

    Po doświadczeniach przyznam jedno - polscy prokuratorzy prezentują
    poziom afrykański. Próbowano mnie wrobić w jedno i się nie udało. To
    przedstawiono oskarżenie z czegoś innego i od kilku lat próbuję się
    oczyścić. Ta kurwa prokurator powzywał na świadków przypadkowych ludzi,
    których nazwiska miał w aktach... i nawet ich potem przed sądem nie
    przesłuchał, bo nie raczył przybyć.

    > na Twoim miejscu nie przyspieszalbym tego za wszelka cene...

    ... a koszty, szkody i stracony czas leci. I o to chodziło tej kurwie z
    prokuratury szukającej haka.

    eh, aż się krew gotuje. Dzięki za odpowiedź.
    --
    pzdr

  • 4. Data: 2007-06-27 19:08:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AB pisze:

    > Domniemanie, że przestępstwo zostało popełnione, że zrobiłem to ja i że
    > nie mógł zrobić tego nikt inny.

    jeśli są dowody że przestępstwo zostało popełnione (ty twierdzisz że
    nie) i nie mógł tego zrobić nikt inny, to czemu myślisz że zostaniesz
    uniewinniony?
    Dlaczego uważasz że to są tylko "domniemania" i co to w twoim
    rozumieniu znaczy?

    A co do odroczenia, to nic nie możesz zrobić.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-06-27 20:51:55
    Od: AB <a...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > jeśli są dowody że przestępstwo zostało popełnione (ty twierdzisz że
    > nie)

    Bardzo-kurwa-biegły wprost napisał, że jeśli nie zostanie udowodniona
    legalność to należy przyjąć, że (czyjeś!) działania były nielegalne.

    Jest to głównym dowodem. Już nawet nikt nie bawił się, by udowadniać
    sprawstwo konkretnie mi.

    > nie mógł tego zrobić nikt inny

    Mógł. Jeśli już posługiwać się prawdopodobieństwem to udowodniłem, że
    większe jest prawdopodobieństwo popełnienia przestępstwa przez inną
    osobę. A przynajmniej mogła to zrobić i mogła mieć przy tym cel, którego
    to mi nawet nie próbowano udowadniać.

    Domniemaniem było przyjęcie, że ja to rzekomo zrobiłem, choć inna osoba
    przewijająca się w postępowaniu mogła to zrobić równie dobrze. Wygodne
    domniemanie, że to ja rzekomo zrobiłem tylko dlatego, że moje nazwisko
    pojawiło się wcześniej. A tak na prawdę to szukano na mnie haków.
    Najpierw poejrzewano mnie o coś innego. Jak nie zebrano nic to
    przyczepiono się wymysłów z innych paragrafów.

    Wątpliwoście zostały całkowicie zignorowane przez prokuraturę.

    > to czemu myślisz że zostaniesz
    > uniewinniony?

    j.w.

    No chyba, że to już standard polskiego sądownictwa by posługiwać się
    prawdopodobieństwem, żądać dowodów niewinności i/lub nadużywać pojęcia
    wiarygodności.

    > Dlaczego uważasz że to są tylko "domniemania" i co to w twoim
    > rozumieniu znaczy?

    Pojęcia "domniemanie" użyłem jako synonim "założenia". Jeśli ma inne
    znaczenie prawne to najmocniej przepraszam za język niefachowy.

    > A co do odroczenia, to nic nie możesz zrobić.

    Szczerze powiedziawszy to szkoda, bo na wyrok czekam jak na zbawienie.

    Nadzieja w sądzie, że do reszty nie ośmieszy Polski i polskiego wymiaru
    sprawiedliwości. Bo częściowo to już ośmieszył, choćby przewlekłością
    postępowania. To co do tej pory zdziałano można by wykonać w góra
    tydzień zwykłej pracy, ale niestety odstępy posiedzeń muszą trwać nawet
    po kilka miesięcy. sic!

    Nieszczęśliwie się dla oskarżenia składa, że będę walczył do końca i do
    tego podejrzewam, że w dziedzinie znam się o wiele lepiej od
    opiniującego biegłego.

    Nie wymagam od nikogo by mi wierzył na słowo, dlatego też proponuję
    skończyć dyskusję dowodową i rozpatrywanie winy.
    --
    pzdr

  • 6. Data: 2007-06-27 21:49:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AB pisze:

> [...]
    pory zdziałano można by wykonać w góra
    > tydzień zwykłej pracy, ale niestety odstępy posiedzeń muszą trwać nawet

    Zapewne sąd zajmuje się też innymi ...

    > Nieszczęśliwie się dla oskarżenia składa, że będę walczył do końca i do
    > tego podejrzewam, że w dziedzinie znam się o wiele lepiej od
    > opiniującego biegłego.

    A to nie jest dobra wiadomość dla ciebie.
    Nie wystarczy powiedzieć jestem mądrzejszy od biegłego, czy od sądu.
    Trzeba to jeszcze udowodnić. A to jeśli nawet jest możliwe, wymaga czasu
    (inny biegły, który dorówna ci poziomem umysłowym w tej dziedzinie).

  • 7. Data: 2007-06-27 22:58:15
    Od: AB <a...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Zapewne sąd zajmuje się też innymi ...

    Z pewnością. Osobiście jednak uważam, że organizacja sądownictwa jest
    skandalicznie zła jeśli pozwala na kilkuletnie procesy w pierwszej
    instancji.

    > A to nie jest dobra wiadomość dla ciebie.

    Kolejny raz spotykam się z tym ostrzeżeniem, by nie pokazywać znajomości
    dziedziny bo może to być to wykorzystywane _przez sąd_ jako dowód winy.
    Jakobym się znał i mataczył. O murwa kać, nie wiem czy się śmiać czy płakać.

    > Nie wystarczy powiedzieć jestem mądrzejszy od biegłego

    Nie sądzisz chyba, że taką przyjąłem obronę, hę?

    > Trzeba to jeszcze udowodnić.

    Też oczekujesz dowodu niewinności?

    --
    pzdr

  • 8. Data: 2007-06-28 04:25:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AB pisze:

    > Kolejny raz spotykam się z tym ostrzeżeniem, by nie pokazywać znajomości
    > dziedziny bo może to być to wykorzystywane _przez sąd_ jako dowód winy.

    Naprawdę tak zrozumiałeś moją wypowiedź?
    A mogę wiedzieć w jakiej specjalności jesteś takim specjalistą? Bo jak
    dal mnie to jesteś mało inteligentny i wątpię czy w czymkolwiek możesz
    być specjalistą.

  • 9. Data: 2007-06-28 06:56:37
    Od: AB <a...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Naprawdę tak zrozumiałeś moją wypowiedź?
    > A mogę wiedzieć w jakiej specjalności jesteś takim specjalistą? Bo jak
    > dal mnie to jesteś mało inteligentny i wątpię czy w czymkolwiek możesz
    > być specjalistą.

    A jak dla mnie jesteś chamskim gburem i pyszałkiem, który co drugą swoją
    dyskusję sprowadza na taki poziom.

    eot
    --
    pzdr

  • 10. Data: 2007-06-28 07:24:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AB pisze:

    > A jak dla mnie jesteś chamskim gburem i pyszałkiem, który co drugą swoją
    > dyskusję sprowadza na taki poziom.

    Ja do tej pory nie użyłem żadnego słowa powszechnie uważanego za
    obelżywe, a ty i owszem ...
    Jak mówiłem mała inteligencja...