  • 11. Data: 2023-04-08 10:47:00
    Temat: Re: pismaki 2
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 09:12, Shrek pisze:
    > Może doszedł do w sumie niegłupiego wniosku, że lepiej u nas odsiedzieć
    > niż na filipinach.
    Tam go zwolniono, więc z dużą dozą prawdopodobieństwa ponownie by nie
    zatrzymano. Natomiast nadal mia łby sprawę nie rozwiązaną i nie mógł
    wrócić do kraju.
    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2023-04-08 11:17:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tam go zwolniono, więc z dużą dozą prawdopodobieństwa ponownie by nie
    > zatrzymano. Natomiast nadal mia łby sprawę nie rozwiązaną i nie mógł
    > wrócić do kraju.

    No to ok. Pewnie rzeczywiście kombinował, że mu dwa lata zaliczą i
    właśnie wyjdzie "za dobre sprawowanie"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-04-11 14:14:11
    Temat: Re: Idiota Jarek Fox
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 8 Apr 2023 09:54:08 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    y-na-filipinach-dariusz-sz-prowadzil-dom-dziecka-we-
    wroclawiu-5022357>

    > To ma pokazywac jakosc pismakow.
    > Ty znalazles, a oni nie?

    Ale co to ma wspólnego z "jakością pismaków"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2023-04-11 15:28:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Apr 2023 14:14:11 +0200, Olin wrote:
    y-na-filipinach-dariusz-sz-prowadzil-dom-dziecka-we-
    wroclawiu-5022357>

    > Ale co to ma wspólnego z "jakością pismaków"?

    W ogole ich nie zainteresowało, kiedy był ten wyrok, kiedy uciekł,
    w jaki sposób w koncu wrócił ..

    J.

  • 15. Data: 2023-04-11 15:53:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Apr 2023 15:28:42 +0200, J.F napisał(a):

    > W ogole ich nie zainteresowało, kiedy był ten wyrok, kiedy uciekł,
    > w jaki sposób w koncu wrócił ..

    Nie podali również składu sędziowskiego oraz nazwisk oraz mów końcowych
    prokuratora i obrońcy tudzież uzasadnienia wyroku, więc masz szerokie pole
    do popisu, żeby wykazać swą wyższość nad pismakami, bo zawsze będzie się do
    czego przyczepić.

    Dla mnie to zaleta, że nie zaśmiecają tekstu trzeciorzędnymi szczegółami.

    Aha, w artykule jak wół stoi:
    "w 2016 roku sąd, po procesie za zamkniętymi drzwiami, skazał Z. - za
    znęcanie się i wykorzystywanie seksualne małoletnich - na cztery lata
    pozbawienia wolności."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/