  • 31. Data: 2005-05-30 15:48:07
    Temat: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Piotr Zdziechowiak wrote:
    > Jak dla mnie to rowerzyści jeszcze powinni mieć obowiązkowe OC.

    A czym się różni jazda rowerem od jazdy na rolkach, nartach, hulajnodze,
    wrotkach?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 32. Data: 2005-05-30 16:56:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > Ty płacisz podatki, a potem ci już nic do nich bo to już nie twoje
    > pieniądze więc się nimi nie rządź.

    LOL

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 33. Data: 2005-05-30 17:00:10
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Art 40 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
    > alkoholizmowi. Mam wrażenie że to raczej ty majaczysz.

    To teraz bawimy się w cytowanie:

    > wskaż stosowny akt prawny zabraniający mi poruszać się po mieście w stanie "po
    spożyciu" czy "pod wpływem"

    A Ty odpowiadasz:

    > Osoby w stanie nietrzeźwości, *które swoim zachowaniem dają powód do zgorszenia w
    miejscu publicznym*

    Narzucony warunek ... ja z 3 promilami tak sie nie zachowuje ...
    Idziemy dalej ... Wskaż podstawę prawną o którą prosiłem w moim
    poście:

    > wskaż stosowny akt prawny zabraniający mi poruszać się po mieście w stanie "po
    spożyciu" czy "pod wpływem"

    Czekam ...

  • 34. Data: 2005-05-30 17:02:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Narzucony warunek ... ja z 3 promilami tak sie nie zachowuje ...

    Optymista, bez krzty samokrytycyzmu.

    > Czekam ...

    To jest to co podałem. Jeśli chcesz to czekaj dalej.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 35. Data: 2005-05-30 17:06:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > To jest to co podałem. Jeśli chcesz to czekaj dalej.

    Z podanego przez ciebie art nie wynika aby obowiązywał zakaz
    poruszania się po mieście przez osoby po spożyciu czy pod wpływem.

  • 36. Data: 2005-05-30 17:07:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Z podanego przez ciebie art nie wynika aby obowiązywał zakaz poruszania
    > się po mieście przez osoby po spożyciu czy pod wpływem.

    Wynika z tego tylko że nie jest to zakaz bezwarunkowy. Ale osoby pod
    wypływem zazwyczaj wywołują zgorszenie w miejscu publicznym.

  • 37. Data: 2005-05-30 17:11:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Wynika z tego tylko że nie jest to zakaz bezwarunkowy. Ale osoby pod
    > wypływem zazwyczaj wywołują zgorszenie w miejscu publicznym.

    W dziwnych kręgach się obracasz, bądź mieszkasz w dziwnych
    miejscach, że człowiek pod wpływem kojarzy ci sie tylko ze
    zgorszeniem ... Nadal proszę o :

    > podstawę zakazu poruszania się po mieście w stanie w/w

    Jest czy nie ma ?

  • 38. Data: 2005-05-30 19:59:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Piotr Zdziechowiak [Mon, 30 May 2005 16:23:58 +0200]:

    > Hmmm, a jakby się przwrócił na wózek z małym dzieckiem?

    Czytales Ty opis sytuacji? ;) Skad Ci sie nagle tam wozek
    z malym dzieckiem wzial? ;)

    Kira

  • 39. Data: 2005-05-30 20:05:03
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: DarkDaro [Mon, 30 May 2005 16:13:12 +0200]:

    > Chodzi o zasadę. Dziś rower - jutro samochód.

    Jasne. Dzisiaj rabne komara, jutro sasiada. Nie, czekaj, mam
    lepsze: dzisiaj uprawiam seks, jutro bede gwalcic dzieci. No.

    IMO to jest wlasnie popadanie w paranoje...

    > Poza tytm sobie zagrażał.

    Sobie to ja codziennie zagrazam. Pale papierosy na przyklad.
    Albo przechodze przez ulice. Rozwiazaniem tego problemu jest
    nie nakladanie kar za glupote, tylko solidna modernizacja
    sluzby zdrowia i sposobow jej finansowania.

    Kira

  • 40. Data: 2005-05-30 20:06:16
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    witek wrote:

    > Nie.
    > To nie ty płacisz, ani nie Kluczyk płaci.
    > Ty płacisz podatki, a potem ci już nic do nich bo to już nie twoje
    > pieniądze więc się nimi nie rządź.

    jesteś pewien?
    czy jeszcze nie płacisz podatków???

    --