  • 51. Data: 2005-06-04 09:45:46
    Temat: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > Widzieliscie jak Pershing załatwił się na rowerku? Roślina. A potem
    > wszyscy płacą za leczenie takiego pijaka rowerzysty.

    Przepraszam - nie Pershing tylko Carington oczywiście.

    -------------
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 52. Data: 2005-06-04 10:21:15
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 maj o godzinie 14:17, na pl.soc.prawo, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Jazda po pijaku jest jazdą po pijaku

    Zgoda.

    > niezależnie od tego czy samochodem, rowerem, tramwajem
    ^^^^^^^^^
    To ku...a czym mam wrócić - taksówką?
    A jeżeli Ci odbije znowu palma i wprowadzisz przepis że jazda *w* taksówce
    po pijaku jest wykroczeniem/przestępstwem

    Mniemam że miałes na myśli iż tylko *prowadzenie* pojazdu tramwajowego
    jest wykroczeniem/przestępstwem :P

    > czy wózkiem widłowym (no tu trochę przesadziłem ;-).

    Dlaczego przesadziłeś?
    Jeżeli taki "wózkowy" źle ustawi towar na regałach /vide: Selgros,
    Castorama itp./ i "spadnie" on na klienta - to już nie ma winy takiego
    *pijanego* pracownika?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 53. Data: 2005-06-04 11:06:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Artur Ch. wrote:

    > ^^^^^^^^^
    > To ku...a czym mam wrócić - taksówką?

    Ktos cie zmuszal do picia? Mozesz prowadzic rower - wtedy nikt sie nie
    przyczepi.

    --
    KRZYZAK

  • 54. Data: 2005-06-04 13:52:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > po pijaku jest wykroczeniem/przestępstwem
    >
    > Mniemam że miałes na myśli iż tylko *prowadzenie* pojazdu tramwajowego

    oczywiście. Cel słuszny, tylko język nie ten ;-)

    > Dlaczego przesadziłeś?

    bo wózek nie podlega PoRD

    > Jeżeli taki "wózkowy" źle ustawi towar na regałach /vide: Selgros,
    > Castorama itp./ i "spadnie" on na klienta - to już nie ma winy takiego
    > *pijanego* pracownika?

    Jest, ale z innego tytułu

    M.

  • 55. Data: 2005-06-04 13:53:26
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> niebacznie popelnil

    > Ktos cie zmuszal do picia? Mozesz prowadzic rower - wtedy nikt
    > sie nie przyczepi.
    Czy dobrze pamietam, że tu na psp ktoś przykładował przypadek
    kierowcy TIRa z odbranym PJ za _prowadzenie_ roweru
    poprzez prowadzenie chodnikiem?

    --
    pozdro
    poreba

  • 56. Data: 2005-06-05 15:47:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> niebacznie popelnil

    > bo wózek nie podlega PoRD
    Niekoniecznie,
    raz- może mieć dopuszczenie do ruchu, a i na drodze się znajdować,
    dwa- na psp co raz pojawiają się historie dzielnego traktorzysty
    na polu, ojca dzieciom z podwórka na dwóch gazach ruszającego
    vide definicje zakresu stosowania porda.

    Nie twierdzę, zwracam uwagę na wątpliwość...

    --
    pozdro
    poreba

  • 57. Data: 2005-06-20 22:51:52
    Od: Merlin<s...@o...pl>

    wlasnie sam jestem w takiej sytuacji......... 1,6 promila............ dostalem
    skierowanie na badania za 350 zlotych.. nie poszedlem koniec z
    prawkiem.......... a psrawa poszla do prokuratury :/ ................. jechalem
    o drugiej w nocy u kumpla na osiedlu domkow jednorodzinnych. jezdzilem sobie dla
    zabawy dookola znajomych.......... super ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 58. Data: 2005-06-21 23:52:56
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> wrote:

    > chciałbym wiedzieć jak ślamazarnie sie poruszam wtedy autem
    > i jakie zagrożenie dla siebie i innych stwarzam.

    Tu raczej chodzi o spowolnione odruchy i przecenienie swoich możliwości.
    Przynajmniej ja po pijanemu na rowerze bardziej się rozpędzam, ostrzej
    hamuję, wolniej reaguję i generalnie jeżdżę niebezpieczniej.

    A testować zdaje się można, ale na własnym terenie, chyba na wsiach tak
    jest. Co IMO uważam za idiotyzm, bo co komu szkodzi (pijany czy nie)
    kierowca na pustym placyku :/

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    To przeznaczenie czy mój Matrix się zwiesił? (C) Klaudio @ gadu-news

  • 59. Data: 2005-06-21 23:58:26
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

> [...]

    Tu raczej chodzi o spowolnione odruchy i przecenienie swoich możliwości.
    Przynajmniej ja po pijanemu na rowerze bardziej się rozpędzam, ostrzej
    hamuję, wolniej reaguję i generalnie jeżdżę ryzykowniej (czy bardziej
    niebezpiecznie - nie powiedziałbym - po prostu im więcej alkoholu tym
    mniej bolą mięśnie przy np. ostrzejszym rozpędzaniu się albo hamowaniu).

    A testować zdaje się można, ale na własnym terenie, chyba na wsiach tak
    jest. Co uważam za idiotyzm, bo co komu szkodzi (pijany czy nie) kierowca
    na pustym placyku :/