    From: "GORDON" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Date: 30 May 2005 10:53:07 +0200

    dzien dobry Panstwu.
    no i stalo sie - przedwczoraj jadac na rowerze z dwoma kolegami
    wieczorem grzecznie - po chodniczku obok ulicy - zostalismy
    zatrzymani przez przeuprzejmego pana policjanta, zbadani na
    obecnosc alkoholu i spisano nasze dane i wyznaczono nam
    wizyte na dzien dziecka, na godzine 16-ta w komisariacie,
    w celu porozmawiania z pania "z dochodzeniowki".
    podczas spisywania naszych danych pan policjant powiedzial,
    ze najprawdopodobniej beda jakies roboty spoleczne tudziez
    grzywna. spytalismy go otwarcie czy za takie cos mozna stracic
    prawo jazdy. on nam na to, ze "panowie, nie martwcie sie, byc
    moze jak ja bym wam od razu zabral prawko to tak, ale tego nie
    robie. prawka nie stracicie. grzywna lub prace spoleczne"\
    . no i co ja mam o tym myslec? wiem, ze zgodnie z prawem
    to z automatu powinnie zabrac prawko i do sadu, wyrok, hardkor
    (mielismy po ok. 1.5 promila) i za jazde na rowerze jestem
    przestepca. ale - czy moze byc tak, ze sprawa nie wyjdzie
    w ogole z komendy i skonczy sie na jakiejs grzywnie na rzecz
    gminy? o prawku w ogole nie bylo zadnej mowy podczas tego
    spisywania danych, dopiero potem spytalismy czy jest taka
    mozliwosc, na co pan wladza powiedzial, ze nie nie nie
    na pewno nie.
    co o tym sadzicie i co radzicie.
    co mowic na tym spotkaniu z pania z "dochodzeniowki".
    jakie ja mam prawa, co mi moga zrobic.
    bo glupi jestesmy i nic tak naprawde nie wiemy.