  • 11. Data: 2005-08-31 17:26:44
    Temat: Re: pies morderca + jego pani morderczyni
    Od: "joanna" <y...@o...pl>

    > Które ze zwierząt było na smyczy?

    zdarzenie mialo miejsce na terenie ogrodzonym, gdzie male psy moga chodzic bez
    smyczy, a duze maja nakaz chodzenia na smyczy

    > Skąd jesteś?

    warszawa

    pozdrawiam
    joanna

  • 12. Data: 2005-08-31 17:28:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    joanna napisał(a):

    > to oczywiste
    > zadalam jednak to pytanie na tym forum, poniewaz sytuacja jest skomplikowana.
    > kobieta jest msciwa i leciwa.
    > do wiezienia ne trafi, a juz wiadomo ze bedzie sie mscic, bo lezy to w jej
    > pokreconym charakterze.
    > licze na cenne wskazowki osob, ktorym prawo i jego zawilosci nie sa obce, po
    > to by nie stac sie znow ofiara a raczej uchronic kolejne potencjalne ofiary
    > przed ta kobieta i jej psem.

    Prawda jest taka, ze nijak sie nie mozesz przed tym zabezpieczyc. Trzeba
    by wykazac chorobe psychiczna i kobiete ubezwlasnowolnic, a nastepnie
    umiescic w zakladzie zamknietym. Jednakze z tego jednego powodu, acz dla
    Ciebie przykrego, bedzie to niemozliwe.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-08-31 17:47:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    joanna wrote:

    > zdarzenie mialo miejsce na terenie ogrodzonym, gdzie male psy moga chodzic bez
    > smyczy, a duze maja nakaz chodzenia na smyczy

    Odpowiedz na pytanie.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 14. Data: 2005-08-31 17:49:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    joanna napisał(a):

    > zdarzenie mialo miejsce na terenie ogrodzonym, gdzie male psy moga chodzic bez
    > smyczy, a duze maja nakaz chodzenia na smyczy

    A kto takie cos wymyslil ? I jaka jest wg tego aktu definicja psa malego
    i psa duzego ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-08-31 17:51:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    joanna wrote:

    > zdarzenie mialo miejsce na terenie ogrodzonym, gdzie male psy moga chodzic bez
    > smyczy, a duze maja nakaz chodzenia na smyczy

    O ile pamiętam na ternie wszystkich warszawskich gmin teoretycznie kazdy
    pies powinien być prowadzony na smyczy.

  • 16. Data: 2005-08-31 18:04:44
    Od: "joanna" <y...@o...pl>

    > O ile pamiętam na ternie wszystkich warszawskich gmin teoretycznie kazdy
    > pies powinien być prowadzony na smyczy.

    nie kazdy
    tylko duze psy, przynajmniej tak informuje straz miejska

    hmmmm...
    zatem dziekuje wszystkim
    niestety nie uzyskalam tu informacji, ktorych sie spodziewalam.
    o dziwo zwiezle prawne wskazowki otrzymalam na pl.rec.zwierzaki
    przypuszczam, ze tu niechcacy trafilam na forum z wlascicielami psow typu
    pitbul ;)

    pozdrawiam
    joanna

  • 17. Data: 2005-08-31 18:11:45
    Od: "joanna" <y...@o...pl>

    > Odpowiedz na pytanie.

    foksterier chodzil jak zwykle bez smyczy i jak zwykle omijal duze psy z daleka
    ta kobieta trzymala swojego na smyczy, a na widok foksteriera puscila smycz.
    bedzie napewno zeznawac, ze jej sie wyrwal.
    ponadto kopala mojego 14-letniego starego i schorowanego psa.
    czytales cala moja opowiesc?

    pozdrawiam
    joanna

  • 18. Data: 2005-08-31 18:24:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    joanna wrote:

> [...]
    > bedzie napewno zeznawac, ze jej sie wyrwal.
    > ponadto kopala mojego 14-letniego starego i schorowanego psa.

    Owszem. Była nieco mętna - np. tego detalu o wyrwaniu się/puszczeniu
    tego dużego psa nie napisałaś ;)

    Niestety szybkiej, skutecznej i _legalnej_ metody na poskromienie owej
    baby nie ma - a procedurę już Ci opisano.

    Swoją drogą przy tej pladze latajacych wolno po osiedlu psów bez kagańca
    warto mieć przy sobie jakiś środek na psy (i nie tylko ;) - do
    poskromienia agresywnego właściciela też się coś przyda). A swojego psa
    prowadzić na smyczy, żeby mieć 'alibi'.

  • 19. Data: 2005-08-31 19:29:46
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "joanna" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie kazdy
    > tylko duze psy, przynajmniej tak informuje straz miejska

    Skoro wiesz lepiej;))

    > niestety nie uzyskalam tu informacji, ktorych sie spodziewalam.
    > o dziwo zwiezle prawne wskazowki otrzymalam na pl.rec.zwierzaki

    Taaa. tam są fachowcy;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 20. Data: 2005-08-31 21:15:53
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    joanna wrote:

    > zdarzenie mialo miejsce na terenie ogrodzonym, gdzie male psy moga chodzic bez
    > smyczy, a duze maja nakaz chodzenia na smyczy

    > warszawa

    To rozpocznij od:
    Uchwała nr XXXIII/75/2004 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z 8 lipca 2004.r.

    Metod na uspokojenie baby jest wiele, ale najpierw czopeczek sobie
    zaaplikuj na wstrzymanie i pomyśl czy masz szanse.

    MZ