  • 1. Data: 2005-08-31 12:36:55
    Temat: Uchwała Rady Miasta działająca wstecz
    Od: "stachu" <i...@g...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanko.
    Czy uchwała Rady Miasta może działać wstecz. Kiedyś na szczątkowych co
    prawda zajęciach z prawa uczyli mnie że dzialać nie może ale może coś się
    zmieniło.
    Chodzi konkretnie o tą uchwałę.
    http://elk-um.bip-wm.pl/public/get_file.php?name=UR3
    27-05.pdf&id=74876
    Pozdrawiam,
    Stachu

  • 2. Data: 2005-08-31 16:21:13
    Temat: Re: Uchwała Rady Miasta działająca wstecz
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    stachu wyskrobał(a):
> [...]
    > Czy uchwała Rady Miasta może działać wstecz. Kiedyś na szczątkowych co
    > prawda zajęciach z prawa uczyli mnie że dzialać nie może ale może coś się

    Może, jeżeli nie stoi to w sprzeczności z zasadami demokratycznego państwa
    prawnego. Zobacz ustawę o o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych
    innych aktów prawnych z 2000 r. (art. 5).

    --
    Bartek Gliniecki