  • 1. Data: 2005-08-31 13:59:47
    Temat: Zawiadomienie o wszczęciu egzekucji
    Od: "laik" <l...@g...pl>

    Listonosz przyniósł mi dzisiaj zawiadomienie o wszczęciu postępowania
    egzekucyjnego niewielkiego długu na podstawie tytułu wykonawczego z maja
    br.
    Problem w tym, że ten tytuł wykonawczy musiał chyba być wystawiony na
    podstawie jakiegoś wyroku sądowego, a ja nigdy nie dostałem żadnego
    wezwania na rozprawę w tym temacie. Do całej sprawy byłem przygotowany i
    oczekiwałem wezwania do sądu, a tu takie kuku! Zamiast wyjaśnić wszystko
    mam teraz na głowie komornika.
    Jak to możliwe, żeby wyroki zapadały bez udziału jednej ze stron?

    Moje pytania są następujące:
    1- czy takie postanowienie o wszczęciu egzekucji to już definitywny koniec
    i zamknięcie sprawy mam szanse jeszcze cokolwiek zdziałać aby uniknąć
    egzekucji?
    2- czy jedyna droga prowadzi przez rozmowę z komornikiem czy też mogę
    pisać do sądu o ponowne rozpatrzenie sprawy, a do tego czasu zawiesić
    wykonanie tego postanowienia?

    A tak w ogóle to co byście teraz zrobili na moim miejscu?

    Dzięki za pomocne rady

    laik

  • 2. Data: 2005-08-31 15:14:55
    Temat: Re: Zawiadomienie o wszczęciu egzekucji
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    laik napisał(a):

    > A tak w ogóle to co byście teraz zrobili na moim miejscu?

    Przede wszystkim następnym razem odbierali pocztę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-08-31 17:02:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    laik napisał(a):
    > Problem w tym, że ten tytuł wykonawczy musiał chyba być wystawiony na
    > podstawie jakiegoś wyroku sądowego,

    niekoniecznie

    > A tak w ogóle to co byście teraz zrobili na moim miejscu?

    sprawdził jaki to tytuł egzekucyjny, a potem co jest w aktach sądowych

    KG