  • 141. Data: 2007-08-06 08:36:10
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a powiedz mi czy nie uwazasz za zbrodniarzy skurw. z pewnego schroniska
    > ktorzy na masowa skale(setki?) mordowali psy ? Sad im odpuscil (prawo

    "Mordowali"?

    Szczegółów nie znam, ale jeśli schronisko było przepełnione i
    niedofinansowane, to było to niestety logiczne wyjście.

    Co byś zaproponował w takiej sytuacji? Wypuszczenie tych wszystkich psów
    "na wolność"? Czy upychanie ich w klatkach tak, żeby dosłownie nie mogły
    się ruszyć i karmienie żyjących tymi, które sie już wykończyły?

    > pod tym wzgledem , i mentalnosc niektorych sedziow jest totalnie do
    > dupy), a borac pod uwage caloksztalt tego co zrobili to bez zadnych
    > skrupolow bym ich powiesil.

    Bo jesteś chory psychicznie - co już dawno ustaliliśmy. Swoją drogą
    jeśli powyższed napisałeś absolutnie i całkowicie szczerze, to powinienś
    zostać wysłany na leczenie przymusowe, bo stanowisz zagrożenie dla
    otoczenia.

  • 142. Data: 2007-08-06 10:45:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > "Mordowali"?
    >
    > Szczegółów nie znam, ale jeśli schronisko było przepełnione i
    > niedofinansowane, to było to niestety logiczne wyjście.

    nie rozwalaj mnie. Wowczas sie psow nie przyjmuje do tego srchroniska, a
    nei przyjmuje, po to azeby kase za nie wziasc (przy jednoczesnym ich
    usypianiu)

    > Co byś zaproponował w takiej sytuacji? Wypuszczenie tych wszystkich psów
    > "na wolność"? Czy upychanie ich w klatkach tak, żeby dosłownie nie mogły
    > się ruszyć i karmienie żyjących tymi, które sie już wykończyły?

    j.w.
    Schronisk w polsce jest wiecej, jak nie ma miejsc to sie nie bierze do
    schroniska.

> [...]
    > jeśli powyższed napisałeś absolutnie i całkowicie szczerze, to powinienś
    > zostać wysłany na leczenie przymusowe, bo stanowisz zagrożenie dla

    http://wydarzenia.wp.pl/kat,33314,wid,8483421,wiadom
    osc.html
    pewnie bys im jeszcze browara postawil koci psychopato

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 143. Data: 2007-08-06 11:39:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > nie rozwalaj mnie. Wowczas sie psow nie przyjmuje do tego srchroniska,
    > a nei przyjmuje, po to azeby kase za nie wziasc (przy jednoczesnym ich
    > usypianiu)

    To co? Zdziczałe psy mają latać swobodnie po miastach? Stanowią tylko
    zagrożenie!

    Jak jestes taki psi miłośnik, to przyjmij wszysktie pod swój dach i miej
    to z głowy.

    > j.w.
    > Schronisk w polsce jest wiecej, jak nie ma miejsc to sie nie bierze do
    > schroniska.

    Psy nie mogą latać swobodnie po ulicach. To niebezpieczne.

    > http://wydarzenia.wp.pl/kat,33314,wid,8483421,wiadom
    osc.html
    > pewnie bys im jeszcze browara postawil koci psychopato

    Tobie już nawet psychiatra nie pomoże...

    Może neurochirurg...

  • 144. Data: 2007-08-06 12:05:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "e<>n" <4...@0...com> napisał w wiadomości

    w rzeczywistości dziecka możesz się zrzec w łatwy
    > sposób: wnosisz o to do sądu, możesz uzasadnić swój wniosek choćby odrazą
    > do dziecka lub czymkolwiek innym ukazującym twój negatywny do niego
    > stosunek.

    Jesteś kretynem czy tylko udajesz?
    Za "pozbycie" się dziecka będziesz płacił alimenty. A więc jest to też w
    pewien sposób "karalne".

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 145. Data: 2007-08-06 12:38:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > To co? Zdziczałe psy mają latać swobodnie po miastach? Stanowią tylko
    > zagrożenie!

    przestan udawac glupszego niz jestes, szuka sie innego schroniska.
    Zreszta pomysl Kam jest dobry, chip, do tego kary, i moze ludzie beda
    sie zastanawiac przed nabyciem zwierzaka czy aby na pewno sa do teg
    ostworzeni. Bo A noz taki pop. andrzejek wpadnie w posiadanie psa i
    tragedia gotowa.

    W ogole to Twoja podojna moralnosc az mnie powala. Czlowiek ktory
    podnieca sie w watkach o kotach bez zadnych skrupolow moglby zabic psa.

    > Psy nie mogą latać swobodnie po ulicach. To niebezpieczne.

    no i co w zwiazku z tym ?

    osc.html

    > Tobie już nawet psychiatra nie pomoże...
    >
    > Może neurochirurg...

    to wszystko co masz do powiedzenia? Jaka kara twoim zdaniem powinna byc
    za 2000 zabitych dla kasy psow?

    P.

  • 146. Data: 2007-08-06 13:39:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Zreszta pomysl Kam jest dobry, chip, do tego kary, i moze ludzie beda

    o pomysl Krys mi chodzi, wciaz mieszam te dwie osoby...

    P.

  • 147. Data: 2007-08-06 17:27:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > przestan udawac glupszego niz jestes, szuka sie innego schroniska.

    Jasne - w Chinach ;)

    Może nie zauważyłeś, ale liczba schronisk w kraju jest mocno
    ograniczona. I praktycznie wszystkie są solidnie zapełnione.

    > Zreszta pomysl Kam jest dobry, chip, do tego kary, i moze ludzie beda
    > sie zastanawiac przed nabyciem zwierzaka czy aby na pewno sa do teg

    To pomoże na ewentualne przyszłe psy. O ile da się skutecznie
    wprowadzić. Powodzenia we wprowadzaniu tego np. po wsiach.

    > ostworzeni. Bo A noz taki pop. andrzejek wpadnie w posiadanie psa i
    > tragedia gotowa.

    Jaka na przykład, hmm?

    > W ogole to Twoja podojna moralnosc az mnie powala. Czlowiek ktory
    > podnieca sie w watkach o kotach bez zadnych skrupolow moglby zabic psa.

    Gdyby sie na mnie rzucił? Bez wahania.

    > no i co w zwiazku z tym ?

    Powinny być wyłapywane. Kiedyś każde miasto miało hycla...

    >>> http://wydarzenia.wp.pl/kat,33314,wid,8483421,wiadom
    osc.html

    > to wszystko co masz do powiedzenia? Jaka kara twoim zdaniem powinna byc
    > za 2000 zabitych dla kasy psow?

    Taka sama, jak za 2000 zabitych dla kasy świnek, mięsożerczy morderco ;->

  • 148. Data: 2007-08-06 18:31:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6udjo4-tdm.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > To co? Zdziczałe psy mają latać swobodnie po miastach? Stanowią tylko
    > zagrożenie!
    Czy ktoś, oprócz niejakiego Lawy rzecz jasna, widział na trzeźwo psy
    latające po miastach?

    > Psy nie mogą latać swobodnie po ulicach.
    Szczególnie lotem koszącym i w kluczach lub eskadrami.
    To może grozić nalotem dywanowym.
    Fajny odjazd.

    --
    Jotte

  • 149. Data: 2007-08-06 18:34:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ua2ko4-u8n.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Kiedyś każde miasto miało hycla...
    Wiele także kata.
    Pewnie chciałbyś, aby znów tak było.
    A tu nic z tego..., cywilizacja poszła jednak trochę naprzód.

    --
    Jotte

  • 150. Data: 2007-08-06 19:48:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > latające po miastach?

    > Szczególnie lotem koszącym i w kluczach lub eskadrami.

    Rany... Wiedziałem, że jesteś głupi, ale że aż tak...

    Specjalnie dla ciebie: "latanie" w sensie "bieganie".