  • 1. Data: 2004-07-09 19:41:49
    Temat: picie w miejscu publicznym
    Od: scream <s...@...pl>

    Witam,

    Jak wygląda sprawa z piciem w miejscu publicznym (np. park)? Czy jeśli
    trzymam w rękach otwarte piwo i podchodzi do mnie policjant zarzucając
    mi, że pije w miejscu publicznym, to czy moge mu powiedzieć, że to
    nieprawda, tylko po prostu trzymam je otwarte?:) Czy trzymanie otwartej
    butelki z piwem jest równoznaczne ze spożywaniem?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 2. Data: 2004-07-10 04:01:00
    Temat: Re: picie w miejscu publicznym
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > Jak wygląda sprawa z piciem w miejscu publicznym (np. park)?

    w parku nie wolno. ale nalezy podkreslic, ze ustawa nie mowi o miejscu
    publicznym sensu stricto. wymienia niektore: park, ulica, plac.

> [...]
    > mi, że pije w miejscu publicznym, to czy moge mu powiedzieć, że to
    > nieprawda, tylko po prostu trzymam je otwarte?:)

    mozesz tak powiedziec - bo przeciez w tym momencie nie pijesz, tylko
    trzymasz je otwarte:-))

    >Czy trzymanie otwartej
    > butelki z piwem jest równoznaczne ze spożywaniem?

    nie jest rownoznaczne ze spozywaniem, ale imho jest rownoznaczne z
    usilowaniem spozywania - a to juz jest rownoznaczne z ukaraniem, gdyz
    usilowanie spozycia jest karalne, tak samo jak spozywanie
    pozdr
    P@wel