  • 1. Data: 2004-07-09 18:10:05
    Temat: Ile moze wziac prawnik (adwokat)
    Od: "MH" <M...@n...com>

    Ile moze wziac prawnik (nie notariusz) za dopilnowanie transakcji kupna
    domu?
    Tj. sprawdzenie ze wszystkie wpisy i dokumenty sa w porzadku.
    Od trzech prawnikow dostalem tak rozne kwoty ze jestem zaskoczony
    rozbieznoscia - od 2130+VAT do 3903+VAT.
    Czy ini nie powinni miec stalej oplaty za taka sprawe?

    MH

  • 2. Data: 2004-07-09 18:24:36
    Temat: Re: Ile moze wziac prawnik (adwokat)
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "MH" <M...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozbieznoscia - od 2130+VAT do 3903+VAT.
    > Czy ini nie powinni miec stalej oplaty za taka sprawe?

    to jest rynek . wyslij żonę bedzie taniej jak zapłaci w naturze

    --
    pozdrawiam
    Opix

  • 3. Data: 2004-07-09 18:54:00
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Przecież to jest obowiązek notariusza i za to płacisz !
    JaC

  • 4. Data: 2004-07-09 20:32:22
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Przecież to jest obowiązek notariusza i za to płacisz !

    Obudz sie ... tu Polska wita.

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku

  • 5. Data: 2004-07-10 07:59:46
    Od: "MH" <M...@n...com>

    " 666" <j...@i...pl> wrote in message
    > Przecież to jest obowiązek notariusza i za to płacisz !
    > JaC

    Notariusza nie bedzie interesowalo czy wszystkie osoby zostaly wymeldowane
    lub czy dojaz do dzialki poprzez inne dzialki jest prawnie zagwarantowany.

  • 6. Data: 2004-07-10 08:21:27
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Notariusz doskonale wie jak się upewnić, że wszystkie osoby zostały wymeldowane itp.
    Porady notariusza przed zawarciem aktu są bezpłatne.
    Nie ma rejonizacji :-)
    Masz za dużo pieniędzy to dogadaj się prywatnie np. z licencjonowanym pośrednikiem
    nieruchomości na jakąś kwotę za jego działania,
    zna się na tym znacznie lepiej niż pierwszy lepszy prawnik.

  • 7. Data: 2004-07-10 09:40:08
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik " 666"

    > Notariusz doskonale wie jak się upewnić, że wszystkie osoby zostały
    wymeldowane itp.
    > Porady notariusza przed zawarciem aktu są bezpłatne.

    Na jakiej podstawie sądzisz, że są bezpłatne ? Czy notariusz udziela porad
    prawnych ?

    > Masz za dużo pieniędzy to dogadaj się prywatnie np. z licencjonowanym
    pośrednikiem nieruchomości na jakąś kwotę za jego działania,
    > zna się na tym znacznie lepiej niż pierwszy lepszy prawnik.

    A wiesz ile kosztuje usługa licencjonowanego pośrednika nieruchomości ?

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 8. Data: 2004-07-10 16:57:36
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pośrednikiem nieruchomości na jakąś kwotę za jego działania,
    >
    > A wiesz ile kosztuje usługa licencjonowanego pośrednika nieruchomości ?

    Hmm.. ok. 2,5 % ?

  • 9. Data: 2004-07-10 17:02:41
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja"

    zna się na tym znacznie lepiej niż pierwszy lepszy prawnik.

    > Hmm.. ok. 2,5 % ?

    W mojej miejscowości najczęściej 2 %.
    Mowa była o kupnie domu, przyjmijmy, że niedrogiego, np. za 300 tys. zł. Ile
    weźmie pośrednik ? A no 6.000 zł.
    A adwokaci ile proponowali ?

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 10. Data: 2004-07-10 17:40:16
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Człowieku, zastanów się, pośrednik tyle bierze za ZNALEZIENIE oferty, ale jak ktoś
    się uiparł żeby dużo wywalić w błoto, no to ja
    już nic nie poradzę...
    JaC
    PS. Może umów się ze swoim notariuszem, że mu PRYWATNIE zapłacisz za staranność ;-)))
    JaC